Honda julkaisi 2019 crossimallistonsa

Teksti
Muutoksilla haettu pyöriin lisää tehoa ja muokattavuutta, sekä kevyempää painoa

2019 Honda CRF450R

- uusittu sylinterin kansi tarjoaa lisää tehoa koko kierrosalueelle

- kytkimen nostaja ja uusi painelevy parantaa kytkimen kestävyyttä

- uusi tupla öljypumppu parantaa moottorin kestävyyttä ja samalla myös kierrosherkkyyttä.

- vaihdesensori mahdollistaa erilaisen sytytyskartan kaikille vaihteille

- Launch Control sähköinen starttiapuri

- käynnistyspolkimen paikka poistettu lohkoista ja käytössä ainoastaan sähköstartti

- uusi vapaammin virtaava pakoputki

- uudet sytytyksen ja ruiskun kartat

- rungon muutokset, kevyempi takaswingi ja uusi jousituksen linkusto parantaa ajettavuutta

- uudet etuiskarin säädöt

- uudet, tehdaspyöristä tutut etujarrun 30mm ja 27mm sylinterit

- Renthal Fatbar-tanko on 15mm matalammalla

- uudet T-kappaleet mahdollistavat neljä eri tangon kiinnityspaikkaa

- 20% kevyemmät jalkatapit

- mustat vanteet

- uusi etunumerokilpi

 

2019 Honda CRF250R

- uusittu kansi ja HRC:n tehdaspyöristä tuttu kampiakselin profiili tarjoaa vahvemman kiihtyvyyden mutkista

- 44mm ruiskurunko parantaa imuvirtausta

- uusittu pakoputkisto

- uusi kevyempi virtapää

- vaihdesensori mahdollistaa erilaisen sytytyskartan kaikille vaihteille

- Launch Control sähköinen starttiapuri

- joustava Renthal Fatbar-tanko parantaa ajettavuutta

- uudet T-kappaleet mahdollistavat neljä eri tangon kiinnityspaikkaa

- mustat vanteet

- uudet, tehdaspyöristä tutut etujarrun 30mm ja 27mm sylinterit

- 20% kevyemmät jalkatapit

- uusi etunumerokilpi

 

CRF150R jatkaa mallistossa. Muutoksena ainoastaan uudet tarrat.
Mustat vanteet ovat ulkoisesti 2019 suurin muutos
CRF250R uuden pakoputken oikea puoli on 50mm lyhyempi
Uusi T-kappale mahdollistaa neljä eri tangon kiinnitysasentoa
Uusi kevyempi ja joustavampi swingi