Suzuki muutosten jälkeen
Viime numerossamme 450-kuutioisten pyörien testissä Suzuki sai paljon moitteita tahmeasta etupäästä. Se on ollut Suzukin ongelma jo useamman vuoden, keula vaatii pienen käsittelyn toimiakseen hyvin.
Kun viime numeron testipyörän etuhaarukka oli vakiokunnossa, sen tahmeus heijastui myös uuteen takaiskariin. Suzukin 2018-pyörässä on hiukan WP:n Traxin tapaan toimiva uudenlainen takaiskari, joka testissämme sai moitteita sen taipumuksesta hilata perää liiaksi ylös.
Samuli Aro koeajoi perjantaina italialaisen Valenti Suzukin pyörän, johon oli tehty pienet keulatoimenpiteet. Etuhaarukka vaatii ensin pari tuntia sisäänajoa, sen tietää jokainen Suzukilla ajanut.
OSTA KÄYTTÖOIKEUS
Sisältö jota yritit avata on tilaajille. Hanki itsellesi nyt käyttöoikeus tilaamalla Xracing OFFROADPro-lehti.
Lehtitilaus alk. 79,90 € / 7 numeroa
- Xracing OFFROADPron lehdet paperisena ja digitaalisena
- OFFROADPron ja Xracingin aiemmin ilmestyneet numerot digilehtinä
- xracing.fi -verkkopalvelun käyttöoikeus