Stigell kaatumisen jälkeen 26.
30.6.2013 - 14:46
Aivan puomin ulkoreunasta startannut Stigell sai loistavan lähdön ja oli kärkiviisikossa muutaman ensimmäisen metrin jälkeen. Kuitenkin ensimmäisessä kurvissa KTM-kuljettaja joutui antamaan sijoituksia periksi. - Olin ensimmäisen kierroksen jälkeen 20. eli pisteissä kiinni. Hieman sen jälkeen kuitenkin kaaduin ja putosin taaksepäin. Nouseminen oli todella vaikeaa, koska kaikki ovat niin tasaisia ja ohittaminen sen vuoksi vaikeaa, maalissa lopulta sijalla 26. ollut Stigelle kertoi.
- Nyt on kuitenkin ensimmäinen finaalilähtö takana ja sen vuoksi pystyy lähtemään paljon luottavaisemmin Kegumsin kisaan ja varsinkin kotikilpailuun Hyvinkäällä,Stigell päätti.
Xracing