Kullas KTM:n ohjaimissa

Oheisella videolla Kullas ajaa 250 -kuutioisella KTM:lla lauantaina Viron mestaruussarjan osakilpailussa. Kullas voitti MX2 -luokan molemmat erät kilpailussa. Lisäksi huhujen mukaan Kullas oltaisiin nähty KTM:llä myös sunnuntaina Hyvinkäällä harjoittelemassa.

Mitään virallista tiedotetta ei Kullakselta asiasta ole vielä tullut.

MM-sarja jatkuu tulevana viikonloppuna Ruotsin Uddevallasta. Kullas on ajanut MM-sarjassa Gariboldi Racing tiimin Hondalla.

Video: EMF TV

Xracing