Betan uusi Xtrainer on julkaisu

Teksti
Kuva
Beta
Mallin monivuotisen menestyksen jälkeen Beta päivittää täysin Xtrainerinsa sekä ulkomuodoltaan että ominaisuuksiltaan.

Xtrainer on pyörä, joka tarjoaa yksinkertaisesti ainutlaatuisen paketin teknisiä ominaisuuksia, suorituskykyä, ergonomiaa ja muotoilua. Vuoden 2023 mallin uudistukseen on lisätty annos eleganssia ja ylellisyyttä pyörälle, joka on kaikkea muuta kuin tavallinen: itse asiassa se on täysin poikkeuksellinen!

Ainutlaatuisten ominaisuuksien, kuten erinomaisen ajettavuuden ansiosta uusi Xtrainer vastaa täydellisesti kaikkien ajajien tarpeisiin, jotka etsivät korkean suorituskyvyn pyörää, joka on ennen kaikkea helppo käsitellä missä tahansa ajotilanteessa.

Trial maailman inspiroima Xtrainer mukautuu helposti erilaisiin ajo-olosuhteisiin. Oletpa sitten amatööri, joka etsii ensimmäistä pyörääsi, taitava endurokuljettaja, joka etsii vähemmän väsyttävää ja haastavaa pyörää, tai kokenut ajaja, joka haluaa valmiin extreme enduropyörän on Xtrainer ihanteellinen ratkaisu. Pyörän käytettävyys kaikissa tilanteissa antaa ajajalle mahdollisuuden keskittyä vain ajamiseen ja nauttia off-roadista sellaisena kuin se on tarkoitettukin.

Matalampi istuinkorkeus verrattuna täysikokoiseen Enduro-pyörään, sekä kapea keskiosa, laadukas jousitus ja tehokas Nissin jarrupaketti saa hymyn kaikkien ajajien kasvoille. Joko 250- tai 300-kaksitahtimoottoreiden antama vääntömomentti lisää itseluottamusta kaiken tasoisille kuljettajille ainutlaatuisella suorituskyvyllä, joka sopii tiukoille ja teknisille poluille.

Tämän täydellisen paketin elementit voidaan tiivistää seuraavasti:

• Kevyempi paino: vain 99 kg pyörälle, joka on erittäin ketterä ja intuitiivinen, jopa aloittelijoille;

• Istuinkorkeus: alennettu 20 mm verrattuna RR-sarjaan, lisää luottamusta ja turvallisuutta teknisissä ajo-olosuhteissa;

• Jarrut: Nissin, levyt 260mm edessä ja 240mm takana;

• Etu- ja takaiskunvaimentimet: R16V, 43 mm:n haarukkaputket edessä ja progressiivinen linkusto takana. Jousitusta voidaan säätää ajo-olosuhteiden mukaan, mukaan lukien säädettävä jousen esijännitys ja paluuvaimennus, kun taas takaiskunvaimennin on säädettävissä jousen esijännityksen, puristuksen ja paluuvaimennuksen suhteen;

• Moottorin luonne: progressiivinen ja lineaarinen, mikä helpottaa ajoa;

• Beta Progressive Valve: Kuljettaja voi säätää Beta Progressive -pakoaukonsäädintä moottorin luonteen säätämiseksi.

• Karttakytkin ohjaustangossa: kaksi asentoa joilla säädetään moottorin tehonsyöttöä ajo olosuhteiden mukaan. (märkä tai kuiva);

• Automaattinen tuorevoiteluöljyn sekoitus: sijaitsee istuimen alla (avautuu helposti napin painalluksella), poistaa öljyn ja polttoaineen esisekoituksen tarpeen;

• Pehmeät renkaat: pehmeä seos ja aggressiivinen muotoilu tarjoavat pidon useimmissa olosuhteissa. Yhdessä jäykemmän rengasrungon kanssa nämä renkaat tarjoavat lisämukavuutta vaikeimmassa maastossa;

• Flekti: vaikka nestejäähdytteinen kaksitahtimoottori tarjoaakin hyvän jäähdytyksen, Xtrainerissa on vakiovarusteena flekti, joka varmistaa, että moottori säilyttää aina ihanteellisen käyntilämpötilan, myös hitaammin ajettaessa;

• Sähkökäynnistys: tarkka ja luotettava, välttämätön kun pyörää käynnistetään uudelleen vaikeissa tilanteissa;

• Moottori ja kytkin: pohjautuu RR malliin mutta, tehonsiirto on suunniteltu sopimaan Xtrainerin ominaisuuksiin. Painelevykytkimessä on kolme asetusta kytkimen progressiivisuuden säätöön.

Muita ominaisuuksia, jotka löytyvät yksinomaan uudesta Xtrainer My2023:sta:

• Takarunko: uusi takarunko on nyt rakenteeltaan samanlainen kuin RR-malleissa ja tarjoaa päivitetyt sivumuovit jotka pitävät pyörän kapeana ja parantavat samalla ulkonäköä;

• Ilmanotto: uudelleen suunniteltu takarunko on mahdollistanut uuden ilmansuodatinkotelon käyttöönoton, joka lisää ilmavirtaa moottoriin yleisen kaasuvasteen parantamiseksi. Ilmansuodatinkotelon muutos on lisännyt myös moottorin vääntöä alhaisilla kierrosluvuilla vähentäen samalla imuääntä, mikä lisää ajomukavuutta.

• Akku: litium akku joka on kevyempi ja tehokkaampi kuin edeltäjänsä;

• Polttoainesäiliö: polttoainesäiliön koko on kasvatettu 8,8 litraan pyörän leveydestä tinkimättä. Nyt tankki on myös läpikuultava, joten polttoainetasoa voidaan helposti seurata;

• Muovit: uutta polttoainesäiliötä reunustavat uudet ilmanohjaimet, jotka on integroitu täydellisesti uuteen kokonaisuuteen. Xtrainerin ulkonäkö on Innovatiivinen, yksinkertainen, moderni tarjoten ajajalle erottuvan ulkonäön, jollainen ei ole mikään muu enduropyörä markkinoilla.

• Grafiikka: uudet grafiikat, jotka ovat samanlaisia ​​kuin RR-malleissa.

Saatavuus: lokakuu
Hintatiedot julkaistaan myöhemmin.

Alla kuvagalleria pyörästä.