Uusi 2t 300cc EM-luokka motocrossiin
25.6.2013 - 08:28
Uudessa EM-sarjassa tullaan ajamaan 6 - 7 kilpailua ja osakilpailut ajetaan MXGP-luokan kilpailujen yhteydessä, samaan tapaan kuin EMX2 -ja EMX125 -luokkien kilpailut ajetaan tänäkin vuonna.
Luokassa saa ajaa kaksitahtisilla pyörillä, joiden kuutiotilavuus on 200 - 300cc.
Youthstream ilmoittaa odottavansa luokkaan runsaasti kuljettajia. Tähän kauteen loppuvasta MX3 -luokan MM-sarjasta vapautuu useita kuljettajia, joiden odotetaan jatkavan ensi kaudella uudessa EM-luokassa.
Xracing