Enduro

Suomen avausviikonloppuna hyvässä vauhdissa olleet Kytönen Motorsportin kuljettajat taistelivat nyt tiukasti pisteistä Espanjan osakilpailussa.
”MM-mitali ei tyydytä.”
Parhaillaan Rockstar Energy Husqvarna Racing -tiimin väreissä enduron kauden toisessa MM-osakilpailussa Espanjassa kisaava Antti Hellsten nauttii uudesta roolistaan tehdaskuljettajana, mutta epäilee paluun arkeen olevan kova.
Espanjan Puerto Lumbrerassa on saatu lauantaipäivä pulkkaan ja samalla kauden kolmas osakilpailu.