Kimi Koskinen, Toni Nordman ja Jami Mäkinen juhlivat tuplaerävoittoja MX-liigan aikuisten päivässä Porissa sunnuntaina. MXC-luokissa kruunattiin kahden päivän perusteella ”Huikee-voittajat”.
Vilma Jarkkola otti uransa ensimmäisen voiton Suomen Cupissa, kun naisten motocrosskausi starttasi Porissa lauantaina. Lasten luokissa nähtiin puolestaan usean portaan finaaleja MX-liigan avauksessa.