1998 CR250R suuttimet jäälle

Vakiot tk/ps=55/175.

Olen yrittänyt etsiä taulukkoa, josta saisi edes suuntaa antavat reiät.

Tuikkasin paikalleen 60/182 setin, tk-suutin on selvästi liian iso normiajoon, mutta 182 tuntui pelittävät 0-5 pakkasessa ihan hyvin.

Alakierroksilla tuntui vähän puuttuvan vääntöä, mutta ajatuksena oli säästää konetta moottorijarrutuksissa käyttämällä isompaa tk-suutinta.

Olenko ihan hakoteillä säätöjen haussa?

Foorumit

tk 58 pää 190 Pienennä pykälä kerrallaan jos röpöttää

Ei kellään ole noin vanhaan CeeÄrrään enää suutin-/neulataulukoita tallessa? ..mielenkiinnosta olisi voinut sitäkin ihmetellä.

Suutintaulukko löytyy varmaan joltakin ohjekirjasta mutta sitä ei kannata jääradalla soveltaa.Siinä ei ole huomioitu sitä että pyörällä voi ajaa montasataa metriä kaasupohjassa,ilamanvastusta 150 vauhdissa eikä raskaasti pyöriviä nastarenkaita.
Jos ilmenee semmoinen ongelma power-jet keihinin kanssa että pääsuutinta ei saa riittävän suureksi se johtuu siitä että neulan kärki on liian paksu.Tällöin se ei saa kaasupohjassa tarpeeksi bensaa laittoi sinne minkä suuttimen vaan.Jos näin on neula pitää vaihtaa jyrkempikulmaiseen.Myös neulan kannattaa olla vakiota ohuempi moottorijarrutilanteita varten

If you enjoy fast-paced, endlessly rewarding tap games,  Crazy Cattle 3D should be on your radar.

Mielenkiintoista keskustelua! Oikean suutinyhdistelmän löytäminen on kuin täydellisen nimen keksiminen projektille. Itse olen käyttänyt apuna Best Name Generators -sivustoa luoviin projekteihin.

Hyvä pointti tuosta neulan profiilista. Oikean säädön löytäminen vaatii tarkkaa työtä ja paljon kokeiluja. Jos kaipaat jotain yksinkertaisempaa ajanvietettä tallin vastapainoksi, Tungsahur Clicker on ollut yllättävän koukuttava.

Kaikki vinkit säästöön ovat tervetulleita, kun rakentaa pyörää. Osia ja tarvikkeita ostaessa kannattaa hyödyntää kaikki mahdolliset alennukset. Olen itse löytänyt hyviä tarjouksia CouponAnnie -sivuston kautta.