Nelarikuskit?
10.11.2004 - 20:04
|
Kirjoittaja: Timo HevosmaaNelarimiehet (miksei muutkin, jos on tietoa) heittäkääpä arvioita seuraavasta:
Kotarin LC4:n työnsi sylinterin alatiivisteen pihalle pakoaukkojen alta, tiiviste on vaihdettu n.15h sitten ja se ei ole vuotanut aiemmin. Öljyä on koneessa ohje määrä ja huohotusputki ei ole tukossa. Hoksasin öljyvuodon kun stumppasin mopon jarrutuksessa, voiko olla mahdollista,että se meni siinä? ei kai. Olis kiva tietää tuohon syy ennenkuin laittaa uuden tiivisteen tilalle.
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Timo Hevosmaa Niin on taidettu poistaa tuostakin, koska mitään suodatinta siinä ei ole. Olisko se suodatin siinä venakopan ja rungon välisessä letkussa?
Kirjoittaja: Veijo ÄnäkäinenHuohottinletkussa olevan suodattimen paikka selviää tarkastelemalla esim. www.ktm-parts.com -sivuilta löytyviä mallikohtaisia pdf-kuvatuksia.
Kirjoittaja: Veijo ÄnäkäinenKisutitko koneen liian kuumaksi? Entäpä nuo kiristysmomentit. Korviini on kantautunut yksi LC4, josta alatiiviste petti talvella liian pitkän esilämmityskäytön aikana. Ylemmässä huohotinletkussa on suodatin, joka voi tukkeutua ja aiheuttaa ongelmia. Omastani olen ko. suodattimen poistanut.
-Veijo-
Kirjoittaja: Kees van NiftrikOlivatko helman momentit varmasti oikeat, kun heti edellisen vaihdon jäljiltä sylkäisee tiivisteen välistä pihalle?
Kirjoittaja: JONI HURTOLAEn kyllä usko että on mahdollista että olisi stumppauksessa menny... tai voihan se tietysti olla mahdollista.... Oisko tiiviste voinu olla viallinen? Tai sit tää on näit henki maailman juttui....