YZ250 2T ¤08 äänimitauksessa...

Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosElikka, meneeko se Yamaha äänimitauksesta läpi enduron katsastuksessa? Onko kokemuksia? Haluasin ola varma ennen kun lähten Riihimäelle Lauantaina...

Minusta tuntuu nyt että YZ on vähän hiljäisempi kuin mun edellinen ¤07 GasGas 250 ja se meni läpi aina...

T. Leo

Kirjoittaja: Harri VanhalaPaha on antaa kirjallista lausuntoa etukäteen.

Jos pyörä on enduroon tehty, jos sen vaimennin on alkuperäinen tai yhtä hiljainen, jos sen vaimennin on oikein villoitettu, jos pakoputki ei ole pahasti klommoilla, jos pakoputki ei vuoda....

Muistaakseni näillä ei ole ollut ongelmia.

Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosKiitoksia vastauksesta! Pyörä on ajettu 4 tuntia... Pitäisi menna läpi.

T. Leo

Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosMoi!

Tiedöksi vaan... Pyörästä tuli 94 db.

T. Leo

Kirjoittaja: Harri VanhalaNo juuri 94 dB:n pyörältä se kuvauksesi perusteella kuulostikin.
Ehkä äänimittauksessa voitaisiin siirtyä etukäteen annettujen kuvausten perusteella tehtävään arviointiin. Nopeutuisi katsastus, kun ei tarvittaisi mittauksia.

Kirjoittaja: Leonidas TsiopoulosMoi!

Ehkä en ymärää sun komentti nyt. Onko paha kun kirjoitin mitä tuli YZ:n pakoputkesta (ainakin nyt kun se on hyvässä kunossa)? Totta kai en tarkoitanut että nyt ei tärvi mitata mun YZ:n tai muita...

T. Leo

Kirjoittaja: Harri VanhalaSori Leo, kyse oli huonosta huumorista, johon olen erikoistunut ja paljon sitä harjoitellutkin.

Ehkä pyrin myös kertomaan, että asioiden ollessa kunnossa ei äänimittauksia tarvitse jännittää. On hieno juttu, että varmistit asiaa etukäteen.