yz 250

Kirjoittaja: kari kaskihiukka neuvoja ja ohjeita olis hakusessa.tuli ostettua tuollainen yamaha ja ei ole käyttöohjekirjaa.olis kiva tietää esim. että minkälaista öljyä kuuluu koneeseen ja mikä olis hyvää öljyä sekoitukseen. pyörä on rekisterissä ja tarkotus olis ajaa myös hiukan maantiellä. tarviiko tälläi talvella vaihtaa isompaa suutinta ja mistähän niitä saa ostettua.

itselläni oli joskus samallainen ,mutta crossiversio,onko jotain eroa.
kaikenlainen neuvo otetaan vastaan koska olen kyllä aika noviisi tässä hommassa.

Kirjoittaja: kari kaskiMOI. juu hyvä että tulee jotain tietoo.en kyllä ole vielä katsonut noita suuttimia enkä neulaa,mutta koitetaan keretä.kiva kun joku neuvoo tälläistä noviisia.

Kirjoittaja: Ari HanninenHelpottaisi jos kertoisit minkä vuotinen kyseinen pyöräsi on?

Vaihteisto ja moottori öljyksi käy esim.. castroll MTX maksaa 1l niin 9*eur*
Ja sekoitettavaksi öljyksi bensansekaan Castroll TTS maksaa noin 14*eur* L

Mutta esim. yz 250 -99 Main 178 ,neula N4DE- (4) pykälä,Pilot jet 52,Seos 1+ 1/4 kierrosta auki.Power jet 80!

Suuttimia saat lähes jokaisesta moottoripyörä liikkesta kunhan mainitset kaasuttimen nimen ja mistä kyseinen kaasutin on!

Kirjoittaja: Ari HanninenTervehdys! Ei ongelma olekkaan koneen tukehtuminen vaan päin vastoin!liian laiha seos!

Kaasuttimissa on todennäköisesti pilot jet 40 ja Main jet 370 joten näiden suurentaminen seuraavaan kokoon voisi olla suositeltava! Main jet 380! ainakin samalla pitäisi varmistaa mikä neula mahtaa kaasuttimessa olla????

Onko se J8-6DJ8-60 ??? Helpottaisi hieman asetusten hakemista!

Kirjoittaja: kari kaskijoo sorry pyörä tosiaankin on vanha eli -90. näillä pikkupakkasilla olen ajellut ns.kesäsäädöillä ja en ainakaan ole huomannut että mitään hirveesti kone yskisi. öljyä olen hiukan lisännyt sekoitukseen eli on liki 3prosenttista.