yammu yz-f250-01

Kirjoittaja: kalle sahlmankertokaas mulle mitä seikkoja pitää ottaa huomioon kun vaihtaa ko. pyörän männän +tapin,sokat +renkaat ja tiivisteet ,että tartteeko venttileiden välykset tarkistaa vai voiko ne muuttua jotenki purkuvaiheessa olen irrottanu nokat ja kannen ja sylinterin miten ajotukset.kertokaa!!

tanke!!!

Kirjoittaja: JANNE KAILANIEMIMoro Kalle!
Samanlaista tietoa kaipaan minäkin eli ammattilaiset kertokaa.
Asiattomuukset kuuluvat roskalehtiin ei offroadiin.
Kuitenkin jos ei tietoa niinsanotusti tipu niin mailaappa Kalle puh.numerosi mulle tai laita seuraavaan vastaukseen niin lähetän sulle alkuperäisestä manuaalista kopion siitä kohdasta missä neuvotaan kyseisiä asioita.Englanniksi kylläkin. Jos sulla on faksi niin sivujen lähetys on mulle helpompaa. Siis jos sulla ei ole kyseistä kirjaa,muuten unohda mun kommentti ja odottele viisaampia.
risto.kailaniemi@phnet .fi
Terveisin RIPA

Kirjoittaja: TIMO AALTONEN MORO... VENTTIILIEN VÄLYKSET OLIS KANNATTANUT TARKISTAA KUN PURKAA NIIN EI TARVITSISI SITTEN KASATESSA ENÄÄ UUDESTAAN PURKAA NOKKIA JOS TARVITSEE SÄÄTÄÄ..

MÄNNÄN RENKAAT ASENNETAAN SITEN ETTEI RENKAIDEN PÄÄT OLE SAMASSA KOHDASSA /LINJASSA (ETTEI TULE OHI VUOTOA).
KUN KANSI JA SYLINTERI

Kirjoittaja: kalle sahlmanHaista sinä pitkä p***a tiedätkö miten orangen keulan saa parhaiten purettua no ensiksi ei tarvi ottaa mitään pultteja irti koska onhan sinulla rälläkkä ekaks nykäset rälläkällä liukuputket katki niin pystyt suorittamaan öljyn vaihdon sitten kun oot vahtanu öljyt voisit rempasta naamas ne 7 kaljaa ja ruveta riehumaan että siitä vaan harrastamaan.

muut keskusteliat tämä on sisäpiirin juttuja
ei tarvi kommentoida

Kirjoittaja: kalle sahlmanHaista sinä pitkä p***a tiedätkö miten orangen keulan saa parhaiten purettua no ensiksi ei tarvi ottaa mitään pultteja irti koska onhan sinulla rälläkkä ekaks nykäset rälläkällä liukuputket katki niin pystyt suorittamaan öljyn vaihdon sitten kun oot vahtanu öljyt voisit rempasta naamas ne 7 kaljaa ja ruveta riehumaan että siitä vaan harrastamaan.

muut keskusteliat tämä on sisäpiirin juttuja

Kirjoittaja: marko suomalainenkun vaindat männän huomioon pitää ottaa että laitat pyörään jo sisään ajetun männän noin 50 tuntia ajetun. männän löydät helpoiten purkaamoista. tiivisteitä ei kannata vaihtaa jotta öljy pääsee paremmin liikkumaan eripuolelle konetta. ajotus kannattaa tarkistaa tekstitv:eestä. onko sun ajotukset dikitaaliset vai perinteinen.