Yamahan peränlasku

Kirjoittaja: Antti LaurilaSattuisiko keneltäkään löytymään valmiita mittoja palikoihin joilla saisi laskettua WR 250F takajousitusta?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOMiika, riippuu ihan linkuista miten vaikuttaa. Ainakin enska-Honda ennen madallusta vs. Skog

Kirjoittaja: Miika SavoEikös olis helpompi teettää toisen mittaiset linkun luut. Vaikuttaa tosin hieman jousituksen käyttäytymiseen, mutta eikös tuo holkki iskarin sisällä vaikuta vielä enemmän. Etuputkia kannattaa pudottaa yhtä lailla ettei pyörästä tuu "sopperia" jolloin ohjattavuus kärsii.

Kirjoittaja: Jukka OittinenHelpoin konsti lyhentää iskaria on sorvuuttaa vanhasta tiivistepesästä holkki varsinaisen tiivistepesän päälle.Siihen vielä lovi että saa pujotettua iskariin.Tietysti typet pois iskarista ennen asennusta.

Kirjoittaja: Antti LaurilaPaljonko on kyseisen projektin noin hinta-arvio jos sitä käyttäisi Skogilla?

Kirjoittaja: Antti LaurilaKerro vielä mihin kohtaan holkki laitetaan ja mistä olette niitä tehneet?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOEtupää ja takapää oli mun jamppiin yhteensä 180e -04 tammikuussa. Hondaan viime talvena tuli kuluineen maksaan 230e, molemmat päät tietty. Jampissa ainakin taisi olla Skog

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTO15mm holkilla putoaa 45mm.

Kirjoittaja: Antti LaurilaNyt en ihan tiedä mitä holkilla tarkoitat.

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOMännän varren ympärille iskarin sisään.

Kirjoittaja: Antti LaurilaHmmm. eli tarkoittaako se että, vaimennin puretaan, löysätään jousta ja asetetaan holkki vaimentimen sisään joka, lyhentää vaimentimen perusasentoa ja samalla laskee perää?

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTONimenomaan. Jampin iskarin saa laitettua "koti"konsteinkin, mutta sinuna kiikuttaisin vaikka Skog