Yamaha Yz426F -01 tulppa

Kirjoittaja: Jarmo JärviMun Yamaha on syönyt jo 3 tulppaa. Tulppia mitä olen käyttänyt. Ovat Denson U24ESR-N ja 2 NGK CR8E.

Kirjoittaja: KIMMO JÄRVINENJuu mä en tähän osaa auttaa koska kysyisin samaa vm 02 426f se on syöny nyt kans mulla 3 tulppaa yhen denson ja 2 ngk.. Ngk kestää aina jonku 5 ajokertaa about mut Denso hajos yhen ajokerran jälkee. Vastaukset olis ihan jees juu tähän. :)

Kirjoittaja: MATTI KANTOLUOTOJoo oli tos omas pyöräs 426 -01 saman tapainen vika,kaasarin neula ja neulaputki oli kulunu sen verran et pääs liian rikkaalle ni söi tulppia aika rajusti.

Kirjoittaja: JANI LAJUNENJos teillä on talvi suuttimet paikallaan ja kun on ollu näin leutoja kelejä, niin se käy vaa niin rikkaalla jotta tulppia palaa!

Kirjoittaja: KIMMO JÄRVINENKiitämme näistä tiedoista :)

Kirjoittaja: Jarmo JärviJammun tulpan hatusta löytyi tämmönen osa:

http://img337.imageshack.us/my.php?image=29022008no0.jpg

Mikä toi osa on? Mikä sen tarkotus on? Tuon läpi ei kulkenut virta ollenkaa. Eli se on rikki?

Kirjoittaja: Jarmo JärviTuntematon osa?!

Kirjoittaja: TONI SEPPÄNENHuono kuva mutta näyttäis keraamiselta sulakkeelta ??

Kirjoittaja: Jukka OittinenTaetaa olla kuvassa resistori.Jos ei mäne virta läpi tulppa ei sua kunnon jännitettä kipunaa varten.Siiten se kastuu ja särkyy.Osta uus hattu ja samalla iridium tuluppa niin ei tarvii murehtia ennee.