Yamaha yz250f -01 5-vaihde?

Kirjoittaja: Matti ErolaOnkos kellään tietoa mikä voisi mättää kun ajossa ajaa vitos vaihteella niin nykii aivan kuin olisi hammasrattaita poikki, muilla vaihteilla ei? Onko kellään ollut samaa ongelmaa, ei muuten mut tietää tilailla osia valmiiksi ennen kuin aukasee koko koneen. Onko hankala aukaista konetta?

Kirjoittaja: SAMI SANDVIKJoo noissa 01

Kirjoittaja: SAKARI NIEMINENOli samanlainen vika 02:ssa.Vitosvaihde "nyppi" kun antoi kaasua,tasakaasulla vika hävisi...Löysin kokonaisen vaihteiston ja vika kaikkosi.Täytyy tutkia paremmin vanhaa vaihteistoa,josko siitä löytäisi vikoja...Mulla olis ylimääräinen huoltokirja joka pätee tuohon vuosimalliin.Soittele jos kiinnostaa!!

sakke
0400-545784

Kirjoittaja: TEEMU LAINEJuuri tässä teinkin itse uuden keskustelun. Minulla on sama homma Yz 250 -99:ssä. 5 vaihde alkaa nykiä kun kierroksia pistää, kirjoittele tänne jos vika selviää.

Kirjoittaja: Matti ErolaOnkos se suomalainen versio? Paljon laskisit hinnaks? Ittellä lontoon murteella tehty huoltokirja...

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOTuskin se kovasti poikkeaa -03:sta, eikä nuo nelarien koneet nekään kovin monimutkaisia ole. Merkkaat vaan nokkien ja kampuran ajoitukset ellei merkit ole ihan yksikäsitteiset (saattaa esim. joku merkki osuakin kahden hampaan väliin tms.).
Kannattaa varmasti avata ensin, näet samalla mitä muuta kannattaa uusia kun kerran auki on ja tilata samalla.