yamaha yz 426

kertokaa jotka tiedätte miten saisi helpoiten alatehoa lisää ko. pyörään. ei meinaa jaksaa mennä oikein pehmeellä radalla niin kuin voisi kuvitella nelarin menevän. jotkut kertoivat aikanaan että esim. spes-äänenvaimennin vaikuttaa todella paljon mutta mutenlie? ja muitakin neuvoja otetaan vastaan. kiitos.

Kirjoittaja: pirhonen osmoItselläni on 185 suutin kiinni ja neulaa nostin yhdellä. Luulen että sinun Yamahassa on jotain vikaa jos ei jaksa mennä. Minulla ei tarvitse kun pistää isompaa silmään ja kääntää kahvasta. Ei ole vielä kertaakaan hyytynyt missään, että ois tarvinnu puottaa pienempää, joka paikassa huutaa täysillä.

Kirjoittaja: pirhonen osmoKaasunasentoa mittaava anturi kannattaa tarkastaa yleimittarilla, onko se siis ohjekirjan arvoissa. Anturi voi olla väärässä kohdassa. Samoin suuttimet vaikuttaa lähes kuin 2t:ssä

Kirjoittaja: pirhonen osmojuha: mittasin sen tps:n ja oli vähän alle ohjearvojen (ohjearvot: kaasu kiinni 0-2 k-ohmia ja kaasu auki 4-6 k-ohmia) minulla kaasu pois 0.8 k-ohmia ja kaasu auki 3.2 k-ohmia. säädin sitä mutta säätövara loppui kesken sain tällaiset arvot: minimi 1.3 k-ohmia ja max 3.87 k-ohmia. eli max vähän alle ohjearvon.
sami: täytyy käydä kokeileen ennen kuin teen muuta säätöä.
jaska: minulla ei jaksa mennä enää kun vaihtaa 3->4. täytyy kytkimellä lipsauttaa että saa kierroksia niin sitten taas menee joten kuten.
palaan asiaan kun pääsen tastaamaan.

Kirjoittaja: pirhonen osmoKokeile isompaa tyhjäkäyntisuutinta ja nosta neulaa. Auttoi ainakin mun yamahassa. Ei ainakaan puhti lopu, vaikka vetää pehmeäänkin hiekkamäkeen.

Kirjoittaja: pirhonen osmoMeinaan säädä eka se pyörä kuntoon. Kyllä minulla ja kavereilla menee, oli hiekka miten pehmeetä tahansa. Mutta jos tehoa haluat niin. FMF Power Core IV.

Kirjoittaja: Ossi SuuronenPistä ketjut löysemmälle!Hiekka jumittaa pyörän röykyissä ja eihän se jaksa mennä.

Kirjoittaja: Väännä sitä kapulaa niin kyllä se kulkee!Itte en oo ainakaan törmänny vielä materiaaliin johon ko. pyörä ois hyytyny!Laitoin just White Brothersin E-series vaimentajan ja sillä ainakin vääntää alhaalta hyvin!

Kirjoittaja: erkki toivonenehkä nelari ei ookkaan niin ihana kuin myyjät väittää

Kirjoittaja: pirhonen osmojari otan tuon "hyvänä" huumorina.
jussi otan tämänkin "ohjeen" huumorina. voitte uskoa että olen ottanut tuon tasoiset ohjeet huomioon jo aikaa ennen kuin ajattelin kysyä täältä mutta pitää muistaa noudattaa niitä jatkossakin.
jaska minkälaisia säätöjä ehdotat? pyörä on täysin tehtaan säädöissä. ei ole tullut säädeltyä ennen nelaria. 2t:tä olen kyllä säädellyt varmaan enemmän kuin moni tällä palstalla. pyörä ei vaan jaksa mennä kun vaihtaa isommalle vaihteelle pitää ajaa kuin piikin ja puolikkaan tyylit sekoittaen-> vinguttaa kuin piikkiä mutta kuitenkin muuten kuin puolikkaalla. jotain tartteis tehdä mutta mitä?