yamaha yz 250 röpöttää taas!

Kirjoittaja: PETRI NIEMIKKOtämä on jatkoa tohon edelliseen röpötys keskusteluun!ei se tullut kuntoon stefojen vaihdolla.ensin kävi hyvin mutta kun menin montulle ajamaan niin silloin kierrokset hävis taas!heti kun vääntää kaasua niin välillä se meinaa sammua tai sitten röpöttää ihan sairaasti.ei pääse edes liikkelle kunnolla.siihen vaihdettiin käämit niin ennen oli kaksi käämiä päällekkäin ja uudessa on vain yksi käämi.joku väitti että kun ennen on ollut kaksi ja nyt on yksi niin cdi-boksi ei välttämättä ymmärrä sitä.voisko se pitää paikkansa?impulssi-anturi ja käämit on uudet.nyt kun kokeilin vanhoja takaisin niin antaa kyllä huonoa kipinää mutta ei lähde käymään.uusilla käy mutta kierrokset hukassa.jos joku tietäisi tosta cdi-boksista niin olisi hyvä!!!!!en viitsisi ostaa yli tonnin vanhaa rahaa maksavaa cdi-boksia turhaan!!!!!!!!!!!!!

Kirjoittaja: MIKA SIRKKIÖItselläni hajosi muutama vuosi sitten cr 250 -97:sta cdi boksi. Pyörä röpötti ja teki muuta kummallista. Sain T.Örtheniltä lainaksi käytetyn cdi boksin jolla paikansin vian. Oli muuten samalla kertaa kaksi vikaa päällekkäin joten pöyrä oli tosi sekaisin. Toinen vika oli että äänenvaimentimen sisällä oleva putki oli irronnut hitsauksistaan, joten pyörä röpötti senkin takia.

Kirjoittaja: PETRI NIEMIKKOkiitoksia tosi paljon tiedoista!!!!!!!!!!
toi yamaha on mun kaverin crossi jota mä korjaan.sieltä äänäristä oli putki poikki ja kun pistin omasta suzukista äänärin niin hyvin toimii!!!!!!!
että vieläkin pirusti kiitoksia!!!!!!
ei olisi tullut mielenikään katsoa äänäriä!!
kaikki muut paikat olin käynyt jo miljoonaan kertaan läpi!!!!!!!!