Yamaha wr400f

Kirjoittaja: Aaro KnappeOnko kellään kokemuksia Yamahan wr:stä ja miksei muidenkin merkkien vastaavista ? Erityisesti kiinnostaa pyörän kestävyys ja soveltuvuus kadulle. Eli pystyykö 400cc kilpaendurolla vedellä huoletta kadulla? Ja oikeastaan kaikki tieto on tervetullutta! kiitos.

Kirjoittaja: Mikko Latvalakorjaus edelliseen viestiin :olin laittanu epähuomiossa wr 400f:n tehoiksi 38hv/12500rpm joka on wr 250f:n teholukema...

Kirjoittaja: Tomi KyyröEn voi sanallakaan moittia, itselläni on juuri moinen Yamaha rekisteröitynä. Tehoa siinä on tosin 48hv / 9500rpm - siis ihan vakiona.

Oma moponi on myynnissä, vaihto uudempaan edessä. Osta pois! Vuosimalli 2000 ja hinta alle 9000. Yammu on ainakin seuraavat 2 viikkoa Helsingissä, jos kiinnostaa. Uusi äänenvaimennin (Arrow) ja hienot Acerbis - muovit.

puh: 0500 568 369
e-mail: tkyyro@welho.com

Kirjoittaja: Aaro KnappeTarkoituksena olis ehkä rakentaa supermoto ja katuenduroitten tehot ei oikeen innosta. Mutta jos kunnon enduron saa pitkillä välityksillä kulkemaan kadulla olis sellanen tosi hyvä. Eli jos jollain on kokemuksia kadulta niin olisin kiinnostunut kuulemaan.

Kirjoittaja: Mikko Latvalaeikö se sovellu ihan hyvin kadullekin..pidennä vähä välityksiä niin ei huuda,ja vaihda katuenskan renkaat.. varmaan on aika hurja peli tehoja 38hv/12500..yhdellä tutulla on moinen menopeli ja se on kyllä kehunu sitä

Kirjoittaja: HARRI MUTKAolen omistanut yz400 eikä minulla ollut minkäänlaista teknistä ongelmaa.

Suosittelen vaihtamaan öljyt ja suodattimen riittävän usein ajomäärästä tietenkin riippuen itse vaihtaisin pitemmät välitykset

Kirjoittaja: MIKA SARAVALTATietenkin pystyy mutta onko järkevää se on
toinen juttu, mutta kyllä jokaiselta merkiltä
löytyy ns. katuenduro mallit jotka on paljon
parempia kadulle ja kuitenkin voi ajaa metsä-
teitä ja polkuja.