Yamaha IT 175 -83

Kirjoittaja: Kenth ÖsterbergJep. moinen pyörä työn alla, ja vaihtesto osia haussa. yks vaihteen siirtäjä saanut siipensä ja kolmois vaihteen kytkentä saanut siipensä. Selatessa jenkki yamahan sivulla ja niiden "parts catalog"issa ilmeni että yz 125 -82 on suht sama vaihteisto, 1ös ja 6tos välyksiä lukunottamatta (samat laakerit eri rattaiden numeroita toki- alku vain) onko kellään tieto sopiiko -82 yz vaihtesto suoraan -83 ITn? YZ palikka kun helpompaa löytää.
Lisäksi saman yz tankin ja penkin sopivuus, olis vähän sulavammat.

Kirjoittaja: Kenth ÖsterbergEn tiedä onko sama, mutta rekisterissä on, vaikka ollut osina monta vuotta edellisellä omistajalla.
Ja it 250 on täysin erilainen kun it 175. it200 on lähempää sukua.

Kirjoittaja: Jouni PatjasHitsi kun ei löydy sitä rekisterinumeroa multa mistään. Mulla oli just 175cc monoperällä, ilmajäähdytteinen ja sellainen tosivirtaviivainen neliskanttinen etuvalo. Jos kyseessä on mun pyörä, niin siihen laitettiin muistaakseni kotarista motoplatin sähköt, kun orkkis mustalaatikko sippasi, eikä silloin ollut osia kuulemma edes saatavilla... ainakaan meidän kulmilta ei yamahakauppiaat saaneet niitä tilattua :)

t: Jouni
www.rck.urli.net

Kirjoittaja: Jouni PatjasOsista ei ole tietoakaan, mutta hienon laitteen olet hommanut! Olin itse aikoinaan 1989, 14v vanhana tuollaisella elämäni ekoissa kisoissa Gotlannissa :) Mahtaisiko olla sama peli? Onko se rekisterissä vielä? Laita vaikka viestiä rck@kolumbus.fi

T: Jouni
www.rck.urli.net

Kirjoittaja: SEMANNI OYEsa Sillanpäällä on 85 .250-IT joka on vielä valkokilpinenkin. Osta pois vaikka varaosiksi. Tavoitat kaverin +358442600199 numerosta.