yamaha 426f tukehtumis vika??

Kirjoittaja: Hannu MäättäTuli hankittua kyseinen pyörä, toimi alkuun jees. Mut sitten rupes kone temppuilee, kun koneen kierokset matalal ja vääntää kaasun pohjaan se tukehtuu?? Tulppasta näkyy kans. Mut jos pikkasen maltimmisemmin ni ei häikkää...

Kaasuttimen neula on vaihdettu kun luultiin sen vuotavan ei auttanu, mut hieman parani.
Ja kiihytys pumppua ollaan katottu mut ei mitään häikkää olla löyvetty.

Kiinnostas tietää kaasarin pensan pinnasta ja sen säätelyst???
Onko muil ollut samanlaisia ongelmia ja mistä tollasia kannattais ruveta korjailee??

Itsellä ei ole ollut ennen nelari pyörää. Niin aika pihalla oon ton vehkeen rempan kans.

Kirjoittaja: MIIKKA MANNILAonkohan se yz vai wr no ainaskin yz 426vm.00 ohjekirja antaa seuraavat suuttimet mainjet 162, main airjet 200, pilolot air jet1 100, pilot jet 42, ilmaruuvi 1-1/2 auki

Kirjoittaja: JONI HURTOLAMulla on kanssa WR 250, ja kun alussa yritin kierrätellä sitä samanlailla kun kakstahtista ni tukehtu aina. Rauhallisempi pyörä vaatii rauhallisemmat otteet!

Kirjoittaja: jouni torkkaPistä tyhjäkäyntiä lisää se on sillä korjattu!

Kirjoittaja: Hannu MäättäJoo. siinä ei ole orkis äänenvaimentajaa paikallaan.
Pitää kokeilla noit suutin vaihtoja...
Kiitoksia vaan erittäin paljon teille vinkeistä ja neuvoista.
Jospa rupeis amatööri pikkuhiljaan opii pyörän sielun elämää...

Kirjoittaja: ARI VARJONENTarkista nyt ensin tyhjäkäynnin seosruuvi, ennen kuin alat vaihtamaan mitään suuttimia. Kyseinen ruuvi löytty kaasarin pohjalta sen etureunasta on aika syvällä siinä kolossa, ohjearvo on 1 1/8 kierrosta auki Yamahan ohjekirjan mukaan. Mulla ainakin sillointällöin on kyseinen ruuvi auennut ja heti alkaa stumppailla alakierroksilla. Vakio suuttimet kyseisessä pyörässä on pilotjet 47 ja pääsuutin 167.
-Ari-

Kirjoittaja: TURKKA HAGMANOnko siinä orkkis pakoputkisto? Kaasarissa on sellainen suutin kuin "leak jet".
Vaihda se rikkaammaksi. Huomaa että tässä suuttimessa pienempi nro arvo on rikkaampi.
Mulla oli WR 250:ssä samanlainen ongelma äänenvaimentimen vaihdon jälkeen. Se tuli kuntoon kun vaihdoin vakiosuuttimen (90) suuttimeen (65).