Yamaha 426 vs. Honda 450

Kirjoittaja: Janne SyrjänenTervehdys.Eli valinnan vaikeutta ilmassa..kyseessä vuosimallit 00-02.
Kertokaa tietäväiset tyyppivikoja tms.
-Kiitos ja kumarrus

Kirjoittaja: TOMMI KIVIMÄKIEikös noissa punaiseissa vehkeissä ollut tapana vaihtaa tunnin välein kiertokanki ym tai muuten ne tulivat kurkkaamaan lohkosta/sylinteristä???

Kirjoittaja: Lauri LehtinenJuu :) Ja eikös näitä nelareita ole kehitetty melko lailla viime vuosina, eli kyllä kelpaa jo yhdella kangella kolme ajokertaa vetää ja sit vaihtoon ;)

p.s. et kai tosissas tota heittäny ???

Kirjoittaja: MIIKKA MANNILAitselläni 426 vm-00 toimii kun kello ainut miinus pirun jäykkä kytkin

Kirjoittaja: Anssi LehtinenHonda CRF450R:n ensimmäinen mallivuosi oli -02, eikä se ollut silloin varsinaisesti valmis, vaan on jatkuvasti parantunut. Kone oli lälly ja alurungon kanssa tapeltiin.

Säästä ihmeessä vähän lisää ja hanki -03-jammu (ensimmäinen YZ450F, edelliset oli 400/426), vaikka multa :) Potkua on niin pirusti ja pyörää kevennettiin rutosti verrattuna vanhempiin.

Kirjoittaja: TIMO SURAKKAHondasta ei kokemusta. Itelläni `01 426 jammu. Ostin sen `03. Ajoa sen jäkeen noin 150 tuntia (edellinen omistaja ajanut noin 30h,tiedä häntä) Minulla toiminu kuin junan vessa, eli ei ongelmia. OOn kattonu venavälykset noin 30 tunnin välein ja öljyjä (castrol gps) vaihellu noin 5-8h välein riippuen ajoista. Suodattimen oon vaihtanu aina ei kuulemma tarttis ku joka toinen kerta mutta ku ei oo kallis ni oon vaihtanu. Vein koneen huoltoon syksyllä ja koneesta ei löytyny mitn hälyttävää. Vaihoin kuitenkin männän,kangen,ketjun,kiristäjän,kaikki laakerit jopa tasapainoakselin ja vesipumpun laakerit, 2 ja 3kolmosvaihteen kytkinakselin rattaat ja kytkinlevyt. osat sai halvalla vrt.suomeen neubert racingiltä. Mutta kuitenkin Pyörällä ois vielä korjaajan mukaan ajellu viel vaikka kuinka ilman remonttiakin. Kolmos ja viitos vaihdevikaa näissä kuulemma on ollu mutta sekin riippuu vissiin vähän käyttäjästä(minä ihan hiljakseen omaksi iloksi harrastava) Hondassa on automaattinen puolipuristin mikä on kyllä hyvä. Iteltäni muutaman (okei sata kertaa) kaatuessa katkennu puolipuristimen vipu ja kyllä aika vittumainen siellä sannassa potkia käyntiin ilman sitä. Mutta ei minulla mitään muita toistuvia vikoja tai sellaista oo pyörässä ollu. Mutta jos vikaisen pyörän haluat osta kawasaki!!! heh heh!!!