yamaha 400

Kirjoittaja: JONI VIRTANENkumpi lähtee paremmin 250cc 2tahti vai 400cc 4tahti entä ketteryys olen ostamassa yamaha 400 98:sia ja kokemusta on 250cc 2tahti yamahasta (95) kannattaako vaihtaa 6000mk välillä 400 on ihan hyväkuntoinen

Kirjoittaja: JONI VIRTANENnyt ois muuten yks husaberg fc600-97 väliraha sama 6000mk mitä mieltä ootte kumpi on parempi ei ainakaan tehon pitäs loppua pitäs olla yli 70hp ja pyörän pitäs olla hyväkuntoinen

Kirjoittaja: JONI VIRTANENonko tuo nelari vaikeampi potkaista käymään kuin 500cc 2t onhan siinä puolipuristin mutta auttaako se mitään

Kirjoittaja: pirhonen osmoTaitaa olla noi Husabergit muutenkin yksilöitä, faijalta hajos kampura/runkolaakerit/whatever alle 30h vaikka öljyt ja putsarit oli vaihdettu moneen kertaan.

Kirjoittaja: JONI VIRTANENpääsin tänään kokeilemaan tota jammua ja se oli ainakin mun mielest tosi hyvä ajaa.ja tehoa oli ainaki enemmän ku täs mun pyöräs
täytyy viel miettii

Kirjoittaja: SAMI TUPPURAINENYleisesti ottaen mitä olen kuullut ratojen varsilta, niin Yamaha on huomattavasti varmempi ja turvallisempi hankinta kuin Husaberg! Ei tarvitse edes miettiä kumman ostaisin, jos olisin saman päätöksen edessä, noissa kahdessa ei ole kuin yksi varteen otettava vaihtoehto.

Kirjoittaja: Jari RainioYamaha on helppohoitoinen peli verrattuna Husabergiin ja paljon helpompi ajettava jollei ole "ammattilainen" ja tarvitse kaiken tehon ja väännön minkä Husaberg antaa. Minä valitsisin Jammun näistä kahdesta vaikkei se ihan "lähde" niin kuin joku muu raaempi peli, sillä ainakin pääsee perille eikä tarvitse purkaa moottoria vähän väliä.

Kirjoittaja: pirhonen osmoKannattaa vaihtaa tollasella välirahalla jos nelari on tosiaan kunnossa. Omasta mielestä 2t lähtee paremmin, jammu tuntuu jotenkin lusmulta verrattuna esim. Husaberg 501:een verrattuna, kai sitä pitäis vaan huudattaa.

Jammullakin on kyllä kiva vedättää kurvit läpi ja kai se ihan kivasti liikahtaa, kun nelarin moottorin tyyli antaa hyvän pidon, kaipaa vaan isona miehenä vähän enemmän ugaa ja kokoa pyörän rungoltakin, jammut on aika ahtaita.

Kirjoittaja: Tuomas Pietiläinenihan hyvin tuntui kaverin -97 501 kestävän ja ajo oli kaikkea muutakuin hannailua supermotoa kilpaa, crossia&enskaa harrastellen ja kaiken lisäks pyörä oli vielä valkokilpi joten sillä ajettiin tieliikenteessäkin, joten taitaa olla aika yksilöitä noi käytetyt pyörät, hyvin pidetyt kestää paremmin..