yamaha 250 yzf huoltovälit ja täysiremontti

olisiko kellään tietoa yamaha 250 yzf huoltovälejä ja mitä pitää vaihtaa ja kuinka monen tunnin välein esim. Mäntä, kampiakseli...

Foorumit

öljyt 5h välein,mäntä 25h-50h riippuen ajosta,venttiilit katsotaan männän vaihdon yhteydessä onko tarvetta vaihtaa, kampiakseli 100-200h välein eli katsotaan aina että onko välyksiä. riippu ajosta.

25-50h onko kylä aika usein! jotain harraste aoo ajaa melkn 100h

Omia kokemuksiani tässä:
- wr 250 f 06 . Tunnit 200 mäntä ja kietari + lakrut vaihdettu kerran , venttilikoneisto koskematon . Aktiivisessa harrastuskäytössä yhä edelleen.
- Yz 250 f 06 . Tunnit 320 mäntä ja kietari vaihdettu + lakrut vaihdettu kertaalleen . Maahantuojan toimesta \"venapäivitys\" 22 tunnin kohdalla, sen jälkeen koskematon. Aktiivisessa harrastuskäytössä yhä edelleen.
- Yz 250 f 08. Tunnit 188 Mäntä vaihdettu kaksi kertaa, kietari kerran. venttiilikoneisto koskematon. Tällä pelillä ajan itse vielä.

kaikki pelit olen hankkinut käytettynä, edellinen omistaja A/B- luokan enskakuski. Itse olen ajanut niillä enskaa ( c-luokan körökörö vauhtia ) ja satunnaisesti crossia. Hyvällä ja säännnöllisellä perushuollolla ongelmattomia pyöriä. :)

Nokka ketju kans vaihtoon 40-50t välein.

kiitoksia kaikille jotka vastasivat :D