WR450F 2003

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENMikä olisi toimivin suutin yhdistelmä tuollaisessa Yamahassa.
Eli mulla on YZ450F ja tarttis vähän rauhoitella sitä suuttimilla niinkuin tuo KTM kuskikin tuossa edellisessä topicissa. Multa löytyy kyllä manuaali, mutta ajattelin vaan, että onko kokemusta onko nuo manuaalin stanu suuttimet ok?

Jyrki

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENunohdin vielä mainita, että pyörässä on enska äänäri olikohan se joku 82db screen type. Vaikuttaapi varmaankin asiaan

Jyrki

Kirjoittaja: Anssi Lehtinenhttp://www.rollonthrottle.com/

Kato tuolta "Unipro". Sillä saa kaasua vielä vähän tarkemmin hallittavaksi. Ei tule kovin kalliiksi kokeilla.

Faijan CRF450R:ssä on tollanen Lightning-malli että on helpompi pitää torvi auki kyynärpään tippumatta ja itse tilasin jo tulevaan YZ250F:ään.

Kirjoittaja: Anssi LehtinenJos sulla on toi -03 YZ450F niin lycka till. Se lähtee kuin vihan kostaja. Vauhtipyörään on ihan turha pistää painoa, mopo vaan jyskyttää kahta kauheammin. Joku hillitön enskaänkkäri voisi ehkä vähän kesyttää.

Kirjoittaja: SAMU LEHTINENNo itse asiassa 360g lisäpaino vauhtipyörälle sekä välitysten vaihto auttoi ihan kivasti kannonkierron stumppailuihin. Ja mitä voimaan tulee niin vaikka olenkin tällainen harrastehurjastelija niin kyllä nuo tehot on toistaiseksi säädetylty kohtalaisesti kaasun asennolla, mutta hieman kaipais, että vastais kaasuun hieman lepposammin.

Jyrki