WR450F-09 sähköt

Eli vielä yhtään mopoon perehtymättä (mopo muualla, pikaisesti vain polkastu käyntiin ostohetkellä...) pari asiaa.
Miten tuohon parhaiten saa jarruvalot? Taakse jousikytkimellä, löytyykö eteen aftermarket-kytkimiä? Onko siinä orkkisvalossa valmiina jarruvaloa?
Laturin teho? Eli miten lisävaloa talveksi?

Marko

Foorumit

Mulla oli wr 250 f 2008 ja siihen laitoin painekytkimen takajarrulle lähtevään jarruletkuun banjopultin tilalle. Painekytkimen ostin Stormilta (kytkimiä on kahdella eri kierteellä). Jarruvalo oli valmiina. Lisävaloille ostin Trailtechin staattorin ja tasasuuntaajan.

Moi, laita sun yhteystiedot niin saat ohjeet tohon virtapuoleen.

Kiitosta, opastusta voi laittaa osoitteeseen viik.marko(at)pp.inet.fi
Mulla oli aikoinaan -06 WR450 kilvellisenä mutta siinähän oli kaikki kilkkeet valmiina. Perusmodaukset tehopuolelle piti tehdä itse.

Mites tuo oikeisiin kisoihin osallistuminen tällä pyörällä onnistuu kun ei ole mitään papereita? Eli saako tullilta tarvittavat paperit kun pyörässä on liikennevakuutus?

Marko

Ite hommasin edelliseen wertsiin trailtechin 100w virtapääpaketin, joka sisälsi säätimen. Sopi heittämällä liittimiin kiinni. Asennus tosi helppo.Hintaa oli parin sadan luokkaa. Kesti polttaa tuplavalomaskia missä toisella puolella xenoni hyytymättä.