Vinkkejä kotarin stumppailuun

Olisiko jollakulla mielessä joitain esim kaasarin säätöihin tai suutin kokoihin liittyviä vinkkejä joilla pystyisi hieman vähentämään KTM SX 450 -06 stumppailua,tai parantamaan käyntiin lähtevyyttä stumppauksen jälkeen.

Foorumit

painavampi vauhtipyörä voisi auttaa

Yksinkertaisin tapa lienee on nostaa tyhjäkäyntiä, ja kokeilla stumppaako vielä yhtä herkästi. Riippuu hieman ajotyylistä ja missä/miten stumppailee, mutta itselläni samanlaisella kapineella tuo auttoi. Jotkut ovat saaneet apua stumppailuun myös Iridium tulpasta kuulemma, tai säätämällä hiukan rikkaammalle.

Jos omat tiedot ei riitä, ei myöskään maksa paljoa säädättää kaasari kohdalleen ammattimiehellä, niin sitten peli toimii ja lähtee hyvin käyntiin. Voi sitten keskittyä paremmin harrastamiseen eikä mopon käynnin ja käyntiinlähdön kanssa tuskailuun.

Laita pykälää isompi tyhjäkäyntisuutin.