Väite: 1980-luvun suomalaishuiput doupattuja

Nimimerkki MBR nostaa Vital MX:n keskusteluissa esiin sen, että motocrossin suomalaishuiput olisivat käyttäneet erilaisia kiellettyjä, suoritusta parantavia aineita 1980-luvulla.
Uutinen: Väite: 1980-luvun suomalaishuiput doupattuja

Foorumit

Nimimerkki MBR laita aasin korvat päähän ja kato ittees peilistä.

Turhaa spekulointia mennet ajat. Totuus on se että ennen kuskit treenas vain enemmän ja olivat lahjakkaita jne.Siitä osoitus jopa kurren osallistuminen takavuosina 8 vuoden tauon jälkeen osallistu mikkelin b-luokan kisaan ja vei poikia mennen tullen ekä varmaan ollut doupattu mies vaan kokenut konkari ja näytti mikä on taso suomessa. Totuus vain on että osaavia kavereita olleet ja lahjakkaita. Eikä tuo ainut joka näyttänyt 80-90 luvun kuskien näyttöä jopa viimesin oli aki vuori näytti mistä kaappi seiso nuoremmille. LISÄKSI JOPA VETERAANI KULJETTAJAT OSOITTANEET VIIME VUOSINAN ja NÄYTTÄNEET MIKÄ TAITO HEILLÄ EDELLEEN. mm ismo vehkonen ,kimmo sten, ym 80 luvun kuskit näyttäneeet että pärjäis edelleen jopa sm vaudissa jos olis osallistuneet ja kyse ei varmaan doupinki, vaan aikanaa tehty kova työ ja treeni jne.

Ovatko MM kuskit puhtaita ? Parhaat ja toimivimmat aineet millä talleilla ? Lääke tieteestä voisi löytyä selitys ylivoimalle ,miten ? Voidaan keskittyä ajoharjoitteluun enempi,palaudutaan nopeammin,jaksetaan ei kunto tai voimat lopu, keskittyminen on täydellistä ajaminen sopivan rentoa ... Millä kuskeilla on parhaat aineet ?

Itse luulen ja että elämisen meininki ja työn teko oli ennen vähän toista kuin tänä päivänä. Rankempaa kuin nyt.. kuullut että saarenkosken mika olisi ja hakannut halkoja reeni mielessä. Täytyisi varmaan kokeilla itse myös kun meinaa kämmenet olla ruvella joka tunnin röpöttelyn jälkeen. xD

Yleinen huono tapa on syytellä muita että ns. omat tai suojeltavat asiat pysyisi salassa...psykologinen pelastautumisyritys josta kärykäyb

Yks aurinkoosaanut pirikellomies kärähti lännessä. Pirikellomiehet ku aikanaan kävivät joukkueememmissa nii kukaan ei ees hikoillu hellekelillä. Lääkäri kun määrää "täydellä tehaantuella" nii hiottaa vasta kotona.