TS-Racing Enduro Raumalla, risut ja ruusut ?

Suuri kiitos kaikille Teille, jotka innostuitte tulemaan Raumalle koluamaan länsisuomalaisia enduromaastoja. Miltäs kisa Raumalla tuntui ? Oliko yleisesti hyvä tai huono ? Onnistuivatko järjestelyt ? Mitä mietteitä maastokokeista syntyi ? MK1 ? MK2 ? MK3 ? MK:den ja siirtymien merkkaukset jne. ? Yritämme oppia palautteistanne. t. kisan sihteeri

Foorumit

Järjestelyt sujuivat hienosti ja itsellä ei ainakaan moitittavaa. Maastokokeet olivat hyvät ja hyvin merkatut. Oli hieno, että yleisö saatiin lähelle katsomaan. Kolmospätkä oli vähän vaikea sitten ku alko satamaan, mutta kelille ei voi mitään ja kuuluu lajiin. Ihan ajettavia ne oli kuitenkin kaikki sateellakin. Parhaiten järjestettyjä kisoja mitä itse tähän mennessä ajanu. Kiittää ja kumartaa! Nämä olivat siis C kuskin mietteitä.

Kilpailu oli järjestetty esimerkillisesti. Pätkät olivat sopivan vaihtelevia ja hyvin merkattu. Jos suinkin mahdollista tuohon olisi voinut miettiä vielä yhden pätkän lisää tai vastaavasti ajaa lisää rankaa siirtymää lopuksi tiukalla aikataululla.

Sitä tunsi kun kilpailuun tuli itsensä todella tervetulleeksi jäi hyvä fiilis. Tämä kisa voisi olla hyvinkin SM kisa.

Järjestelyt oli kunnossa ja reitti todella hyvin merkattu. Yön sade teki kolmosen vaan tällaiselle c:n loppupään harrastelijalle aivan liian vaativaksi. Kutosen jälkeen keskeytys kun yhdessä kallionousussa nurin ja öljyt on jossain matkalla. Pahoittelut sille nollapyörälle jolle hieman avauduin samalla kun hän auttoi sen kallion ylös, kiitos avusta. Kakkosen alussa olleet tukki ja ojarumpu olivat kanssa liian haastavia vaikka ne yli menikin.
Maastosiirtymät on ihan ok mutta kolmosen jälkeinen löysillä käsillä olisi voinut olla lyhyempi. Tuli aika pitkä setti putkeen. Kokonaismatkana ehkä kaksi kierrosta plus ykkköspätkä olisi ollut omalle tasolle sopiva.
Kokonaisuutena kuitenkin hyvä kisa, kelille järjestäjät ei voi mitään ja itsekin voisi opetella vaan ajamaan kovempaa :)

Kiitos järjestelyistä, hienot kisat ja hienot pätkät.

Ainoa mitä ehkä itse olisin enempi kaivannut olisi ollut hiukan pidempi ja lämpöjä nostattava siirtymä ennen MK1:stä, muutoin varsin kohdillaan pätkät ja ajomäärä. Haasteita pitää olla ja niitä oli, ainakin näin c -luokan kuskin tarpeiksi.

Niin ja vuvuzeloja ja salamavaloja jatkossakin lisää reitin varrelle niin alkaa yritystä olemaan joka jantterilla :)

Kilpailukeskus oli sijanniltaan ja toimivuudeltaan erittäin hyvä. Ilmoittautuminen ja katsastus sujuivat jouheasti ja järjestäjät olivat hymy huulilla! Pätkät olivat erittäin hyvin merkattuja ja muutenkin kaikin puolin ajettavia. Ykkönen ja kakkonen tarjosivat hyvin vauhtia ja kolmonen oli haastava mutta ei kuitenkaan mitään ylitse pääsemätöntä sisältänyt pätkä. Kolmosen jälkeisen maastosiirtymän kun olisi saanut sisällytettyä \"palautumispätkäksi\" kakkosen ja kolmosen väliin niin homma olisi ollut täydellinen. Mutta järjestelyltään ja reitiltään erittäin hyvin onnistunut kilpailu. Kiitos Raumalaisille!

Kiitos, että D luokalle oli oma kilpailu. Kisajärjestelyt olivat hyvät ja maastokokeet pääosin hienot. MK 2 tukeista ja betonirummuista kohosi verenpaine, vaikka ne jotenkuten ylitinkin. MK 3 oli erityisesti sateella vaikea, mutta Raumallakin sataa. Olemme järjestäjälle haastava ryhmä, muutama jotka ajavat kovempaa ja muutamat jotka eivät...
Minulle olisi kaksi kierrosta riittänyt ja aikataulu teki todella tiukkaa -kypärä päässä tankkasin mopon, muuta en kerinnyt tekemään. Valtaosa purkupyörämiehistä oli erityisen avuliaita (miten tutustunkaan aina heihin :) ) ja kisan läpi ajamisesta jäi todella loistava fiilis. Terkkuja Sipoon herralle, jonka kanssa saavuimme samaan aikaan maaliin.