TM 125

Kirjoittaja: Mikko LyyraMistä liikkeistä saa varaosia TM 125 crossiin?
Onko osat kalliita? Onko pyörä yhtä hyvä kuin esim. honda, kawa, jammu tai suzuki??? Minkä maalainen se on??

Kirjoittaja: JOONA OINONENJoopa joo -) Temmi on hyvä mopo!

Kirjoittaja: ARTTU HENELLno se on totta! eihän kukaan nyt tehdassäädöillä aja.

Kirjoittaja: Juha HakkarainenPuromotorin palvelu hyvää ja nopeaa,ja osia saatiin juniorin (TM 125) koneremppa tuli tehtyä, varaosien hinnoista sähköpuolen vauhtipyörää ei saa erikseen eli 420 e meni eikä hintaan sisältyny ees valokäämi joka sekin on muussina se viel 160 e,580 euroo alapään sähköistä(suolanen hinta)
no kytkinpuolen kahva jossa on kytkinsylinteri 150 e.ps. mul olisi tm 125 pytty(uusi) purolla se varmaa maksaa 1000 e multa saa 300 e.

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOAi jaa?
Just, mulle löyty osa, ihan Markun omasta ehdotuksesta, vaihtopyörästä kun valolaitteiden pulttia ei hyllystä löytynytkään. Viime syksynä, jolloin olin harrastanut koko lajia ihan 2kk! Ja Markku tiesi, etten kilpaile kisassa välikokokrossilla mistään sijoituksista. Voisin mainostaa muutakin tuosta palvelusta samasta yhteydestä, mutta lienee turhaa...minusta sieltä kuitenkin saa ensiluokkaista palvelua kun hiukan osaa sitä odottaa, käsi toki on ojossa heti, mutta se tässä on tullut huomattua, että ainakin meikäläiselle Puron toiminta sopii oikein hyvin. Niin paljon säästää aikaa ja vaivaa, jää jopa aikaa ajaakin.

Ei ole omia pennosia kiinni k.o. liikkeen toiminnassa, joten ei voi muuta sanoa kuin että sääli sikäli kun muille on jäänyt siitä paha maku suuhun. Tosin tukea saan Purolta siinä muodossa, että siellä mulle hankitaan kaikki mitä tarvitsen. Säästää paljon aikaa ja ehkä rahaakin.

Artulle sen verran, että ei kai temmillä kukaan täällä pohjolassa tehdassäädöillä aja?

Kirjoittaja: Tuukka HeleniusEi kaikille muille paha maku oo jääny Puromotorin toiminnasta. Yhtä sun toista osaa on tullut ostettua ja kaikki muu on löytynyt paitsi magneetonulosvetäjä. Ja siitäkin jäi puuttumaan vain keskelle kuuluva pultti, mutta sen Puromotor tilasi ja lähetti suoraan kotiin, eikä kyseiseen operaatioon mennyt kovin montaa päivää. Palvelusta ei ole kyllä mulla mitään pahaa sanottavaa, omien kokemusten mukaan yksi parhaiten palvelevista liikkeistä jonka olen nähnyt.

Kirjoittaja: ARTTU HENELLno eipä se temmi noissa testeissä oo pahemmin loistanu

Kirjoittaja: Janne KivimäkiNo tuon 21centin kohtaloa en tiedä kuka sen lopulta sai..

Tuolla hinnoittelulla tarkoitin pyörien lopullista hintaa. Onhan TM:n suositushinta samaa tasoo, kun muilla merkeillä. Sitten kun aletaan puhumaan siittä millä hintaa pyörään saa siittä, niin tässä kohtaa Puromotorissa kauppa töksähtää. Tuttavani ajaa piikkien B-sarjassa kilpaa ja kyseli pyörien hintoja eri paikoista. Puromotori erottui selkeästi tässä joukossa muita korkeammalla hinnalla. Kyllä kilpaileville yleensä pyörät irtoavat halvemmalla.

Nytten kun keskustelun alussa puhuttiin TM:n varaosista. Puromotori mainostaa kuinka heiltä saa kaikki osat suoraan hyllystä. Tästäkin on tämä TM:n omistava tuttavani saanut pään vaivaa. Osaa en nytten muista mikä se oli, mutta kysesseessä oli ihan perus varaosa mitää kysellää varmasti paljon(olisikohan ollut kaasuvaijeri?), niin Puromotoristapa ei löytynytkään. Ensimmäisellä kerralla sanoivat tilaavansa ja tätä tilataan juttua sai kuulla kaksiviikkoa. Sitten tuttavallani meni hermot ja sanoi Markulle, että ottaa siittä rivistä uudesta pyörästä se osan!!

Tällästä..

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJoo, Purolla käynnin voi rinnastaa ruokakaupassa asiointiin monellakin tapaa...tehdään kotona ostoslista ja annetaan myyjälle, kassalla maksetaan ostokset, eikä tingitä...vaikka kyllä se kaverisi varmaan sai sen 21cnt alennusta...eikö vaan :-)
Itsellä alko äämit palaa noihin euron sadasosien kuunteluunkin, niin sovin Markun kanssa, että mä en sit halua kuullakaan yhtään senttiä enää ja hinnat pyöristetään aina lähimpään tasaeuroon. Toimii, muttei näemmä ole ymmärrystä, että pitäisi kohdella muitakin samoin...täytyypä vihjasta.
Ei temmit Suomessa kalliita ole, mutta muualla euroopassa ovat! Kun muut merkit ovat esim. Saksassa 1000-2000e halvempia, temmi on jotain 400e halvempi...tämä tosin johtuu tehtaasta. Eikä ne mitään niin erikoisia laitteita ole, tosin erittäin hyviä enduropyöriä jo ihan vakio-osillakin.

Kirjoittaja: ARTTU HENELLeikös stormilta saa?

Kirjoittaja: Mikko Lyyraen tiiä siks kysyinkin...
onko sulla omia kokemuksia tästä pyörästä???

Kirjoittaja: ARTTU HENELLEi oo kokemuksia, mutta merkki on italialainen ja tehdään hyvistä osista, kuten öhlinsin iskarit ja kyllä se Stormi myy niitä varaosia.

Kirjoittaja: Timo J.Puromotor tampereella on maahantuoja. Sieltä ne varaosat löytyy

Kirjoittaja: Janne KivimäkiKyllähän TM tehdään huippu osista, mutta eipä se silti mikään kummallinen hökötys ole. Olen ajanut muutamalla Temmilla eikä into kyseistä laitetta kohtaan noussut.

Kyseisella merkillä menisi suomessa kyllä paljon paremmin, jos maahantuoja olisi kokonaan toinen tai sitten nykyinen muuttaisi hieman asennettaan. Maahantuoja luulee myyvänsä jotain todella erikoista laitetta jonka tasoista markkinoilla toista ei ole. Maahantuoja hinnoittelee pyöränsä aika korkealle. Ja mitä osiin tulee Eräs tuttavani haki maahantuojalta osan jonka hinta oli tyylin 38,21euroa. Hänella oli tasaraha 38euroa niin myyjä sanoi, että se 21centtiäkin tarttisi saada.. aikas naurettavaa meininkiä.