Takaiskarin yläpään "laakerin" vaihto?

Mitenkä käytännössä tapahtuu KTM EXC-F250 enduropyörän WP takaiskarin yläpään laakerin vaihto. Ylhäällä alkaa olla jo jonkin verran välystä, joten ei varmaan olisi hyvä ryhtyä huoltohommiin. Mutta kysymys kuuluu, miten tuo menee käytännössä?

Ilmeisesti iskari pitää irroittaa (saako sen poistettua ilman suurempaa remonttia)? Entä sen jälkeen, vaaditaanko jotain erikoistyökaluja että tuon itse laakerin vaihtamiseen?

-Sami

Foorumit

Kaikki tarvittava tieto&taito ja välineet ovat 500 metrin päässä kotoasi...

-Holkki(t) vetämällä pois
-Pölysuoja(t) pois
-Toisen pölysuojan alta löytyy seekeri->pois
-Ruuvipenkkiä "prässinä" käyttäen esim. sopivalla hylsyllä painaa isoa hylsyä vasten vanhan laakerin pois(ulkokehän lämmitys auttaa jos tiukassa)

Nyt purettu ja eikun maltilla jären kanssa kasaan.

Kiitos Jesselle ja Jussille avusta.

Hommahan menee hyvin pitkälti kuten Jukka yllä asian kuvaa. Ainoa asia joka jäi varsin pitkän korjauksen jälkeen mieleen on se että onko sen "seekeri-sokan" poistoon olemassa jokin työkalu tai muuten keino jolla se saa sieltä HELPOSTI pois :)

Kyseisessä seekerisokassa kun päissä niitä reikiä työkalulle, eli se on vain yksinkertainen rautalanka jossa on pieni rako kun se on paikallaan. -> Joten miten se on tarkoitus "oikealla tavalla" saada sieltä pois???

Mulla se meni nyt sellaiseksi pienellä ruuvarilla pelleilyksi, mutta jotenkin tulee mieleen että ainakin MP-korjaamossa ja iskarihuollossa siihen on pakko olla jokin erikoistyökalu... tai sitten on vaan korjaajilla paremmin homma hanskassa kuin mulla ;)

No joka tapauksessa laakeri tuli vaihdettua ja homma jatkuu!

Meisselillä pelleily tuttua,rakotulkin liuskalla joskus lähtee liukkaati,tai tällä:

http://www.biltema.fi/osteri/data/webpics_all/Web%20images%20Sorted/20/…

Kiitos tiedosta :) Täytyypä palata asiaan....
Ensi viikolla on talviloma, joten silloin viimeistään tuota pitäisi ehtiä hieman tutkailla paremmin. Varmaan varaosat kuitenkin pitäisi tilata hyvissä ajoin, niin saa välykset kuntoon.