Sylinterin sisällä olevan rullan pois ottaminen ja paikallensa laitto.

Voisiko joku kiltti ihminen neuvoa mitenkä kannattaa tehdä operaatio pakoaukonsäätimen rullan vaihto sylinteristä toiseen?
Kun tilasin "uuden" sylinterin missä sitä rullaa ei ole ja joudun sen tuosta vanhasta pytystä irrottaan ja laittamaan siihen "uuteen"...
Pyöräni on 87 honda cr125 ....

Foorumit

Joo itseasiassa se on tossa pöydällä ja koneelta katoin sitä räjäytyskuvaa.
Nyt muistin tulla tänne katsomaan oisko joku vastannu siihen mitään? Ei mitään uutta...
Mutta katsotaan nyt tuo vielä.
Ei kait yhen rullan pois repäsy oo nii vaikeeta, siitä kaikki pultit on irti mutta se laakeri? mikä siinä on melkein arvoitus miten lähtee nätisti ku ei oo uutta tilalle...
B/BRG RAD N/COM on ilmeisesti laakeri...

Täällä on tarkemmat pläjäytyskuvat ja saa jopa joitain alkuperäis osia. Syntisen kalliita jotkun vaan niistä ovat. http://www.cmsnl.com/honda-cr125r-1987-canadacmf_model2728/partslist/E_…

Jepa... Käytin sopivasti mielikuvitusta sekä väkivaltaa niin kaikki ehjänä edessäni odottamassa vaihtoa "uuteen" sylinteriin.
Ongelma ratkaistu tältä erää.