Suzuki Rm-z 450 vm.06 kytkin

Kymysys, eli vaihdoin pyörää ja nyt alla on on juuri tuo kyseinen suitsa, ainut juttu mikä ihmetyttää on se että kytkimellä ei voi luistattaa yhtään, varsinkaan kylmällä koneella, lämpimällä koneella luistattaminen onnistuu hieman, ei sillä että luistattaisin sitä jatkuvasti mutta tuo liikkeellelähtö olisi vähemmän dramaattisen näköistä jos ei tarvitsisi aina lähteä nokka pystyssä radalle, kytkimen kaikki sisuskalut vaihdettu aivan äskettäin ja entisen omistajan mukaan kytkimen toiminta on ollut aina sellaista. Onko muilla kokemuksia asiasta, eli onko tämä Suzukin tyyppi"ominaisuus" oudolta vaan tuntuu...

Foorumit

ei kokemusta sutkasta ,mutta piikkisessä hussessa montuille kulunut kytkin kruunu aiheutti kuvaamasi oireet.

Ajelin vuoden kyseisellä pelillä enkä huomannut että kytkin olis aikasempiin pyöriin verrattuna mitenkään huonosti toiminut. Kannatta varmaan avata kytkin ja tarkastaa että on kaikki oikeat osat oikeissa paikoissa.Varaosakuvassa näyttää olevan kahta eri varaosanumeroa olevia massalevyjä ja välilevyjä samassa pakassa.Varaosakuvan saa vaikka www.yamahaoftroy.com ja sieltä oem parts finder ja suzuki.

Myöa käytettävä öljy vaikuttaa radikaalisti kytkimen toimintaan.

Kiitos vastauksista, sitten tulisi vielä yksi kysymys, eli millä öljyillä kyseisellä pyörällä kannattaa ajaa? Hommasin synteettiset Motulin 10w-40 ja sen liemen pitäisi olla suunniteltu juuri märkälevykytkimelle, miten on, uskaltaako ne kipata koneeseen ja kovaa ajoa??