Suzuki RM-Z 450 2009 kokemuksia?

mihin varautua, mikäli tuollaisen hankkii..onko jotain heikkoja kohtia?
Hakusessa harrasteluun/kuntoiluun varmatoiminen iso nelari.

markku

Foorumit

moi markku!

itselläni ollut suzuki 08 ja olla 09 jaei mitään negaa sanottavaa ja hieno ajettava harrastajalle myös! Mulla nyt myös myynnissä 09 koneella varustettu peli ja pelannut hyvin kunhan huoltaa tarpeeksi usein eli öljyt ,suodattimet , ym kulutus osat venttiilit säädetty kerran ja ajo tunteja koneella noin 30h. iskarit etupää huolettu ja takapää viime kesänä ja nyt tänä kesänä en ajannut .

loukkaantmisen vuoksi lopetan ja pyörän sais edullisesti joten ota yhteys sähköpostiini: mkv-motorsport@hotmail.com, jos kiinostaa hyvä peli vaikka kisaamaankin.!? terv marko

Moro
Mulla oli kanssa vuoden verran tommonen -09 enskaksi tehty supaki , kone (tosin enskaksi soviteltu ) tosi hieno , ainoat hommat linkkujen ja iskareiden huollot , ja öljyjen vaihdot , nyt vuosi pikkunelkulla (rmz) samaan malliin , tuntuvat tosi huolettomilta ,,,,,,ainakin harrastelijalle . -04 vuodesta olen Supakeilla ajanut , ei juuri mitään ongelmia , yhdet imuvenat , yksi kansipahvi pari mäntää kaksitahtiseen ,,,,muuten vaan ketjua , ratasta , linkkujen laakerointeja ja öljyjen vaihteluita. Varaosa puolikin toimii kohtuullisesti , Gustafssonilta saa tarvittaessa hyvin osat ja avut.

jep! itsellä ollut viime kesästä rmz 450 -09 , ajettu nyt vajaa 30h hyvin pelittänyt ,hyvin hallittava ja makee ajettava kunhan ei käännä kaasua liikaa ! käyntiin lähtee helposti tai vähä vaikeammasti sen voi itse valita tämän opin viime kesänä. käynnistän itse parilla polkaisulla. johtuu ruiskun toimintaperiaatteesta.