Suzuki RM

Kirjoittaja: PEKKA SAUKKORIIPITerve!

ajattelin lisätä vähän keulaan lisää öljyä, niin jos avaan sen ison mutterin iskarin yläpäästä (USD keula) niin eihän sieltä tule mitään osia irti?

ja toinen asia: pyörän seisottua esim. yön yli ja aamulla sen polkasee käyntin niin kierrokset huutavat vähän aikaa. Olen tutkinut ettei imuvuotoja ole. mikähän mahtaa olla häikkänä kun viime kesänä näillä säädöillä ei tuota onkelmaa ollut? Kiitän vastauksista etukäteen!

Kirjoittaja: Jukka OittinenLaske paine pois ilmausruuvista ennen avaamista.Ei tule irto-osia kun avaat sen isomman löysälle..Kaasari on varmaankin kulahtanut.Muutama paljon ajettu kaasari on itelläkin oireillut noin.Jos käytät ennen kylmäkäynnistystä ja huikkaa pyörää kallellaan niin ei pitäisi huutaa niin pahasti.

Kirjoittaja: PEKKA SAUKKORIIPIonkos siellä kulunut neula vai mitkä osat?

Kirjoittaja: Jukka OittinenNeulan kulumisesta se tuskin johtuu,koska sen pitäisi ennemmin mennä rikkaalle kun naula ohenee.Epäilisin että johtuu luistin ja kaasarin rungon kulumisesta.Peli saisi liikaa ilmaa huikkareijästä tulevaan soppaan verrattuna.Onko se Keihinin kaasari?
Kokeile mitä tekee seuraavassa käynnistyksessä jos pyörität tyhjäkäynnin pois.

Kirjoittaja: PEKKA SAUKKORIIPIpittääpä kokkeilla. Onko tuolle mitään tehtävissä esim. uusi luisti?

Kirjoittaja: PEKKA SAUKKORIIPIniin ja on keihinin kaasari

Kirjoittaja: Jukka OittinenItse en tehnyt keihinille asian eteen juuri mitään, koska oire ilmeni vain kylmästartissa.Kerran suurennutin jäälle kaasaria jolloin huikalta tuleva reikä suureni ja huikan teho korostui.Sen mikunin kanssa piti huikka ottaa välittömästi pois kun pyörä pärähti käyntiin.Niitä keihinin huikkakanavia vois varovasti rassata johtosäikeillä puhtaaksi niin saisi hapettumakökköset niistä ainakin pois.

Kirjoittaja: PEKKA SAUKKORIIPIok. kokeilin tuota kallistamista ennen käynnistämistä, ja sehän autto kummasti! Kiitoksia avusta!