Suomen Paras 125cc

Kirjoittaja: HannaKuka on Suomen paras Motocrossari 125cc luokassa tällä hetkellä? Ois kiva tietää asiantuntioiden mielipide...

Kirjoittaja: viisas mies
no ni voittiko se salminen james dobbin saksassa?? eipä tainnu ja oliko salminen kympin sakissa?? tais tulla miehellä paskat housuun puomilla kun oli kovien jätkien vieressä minä olin oikeassa ja te väärässä

enduromiehet ei pärjää crossareille crosissa ja älkää enää väittäkö vastaan

Kirjoittaja: pullamössö crossariJos salminen leikkais ne himoköyrijän viikset pois niin mä voisin kans ruveta palvomaan sitä. Tietääkö muuten kukaan mistä vois saada Juha fani-tuotteita. Julisteita, nimmareit ja lippiksiä?!

Kirjoittaja: Juha Salminen on paras !!!!!!! ja rehti kaveri.

Kirjoittaja: pirhonen osmovai oli kotari sekunnin per kierros nopeampi, ajaako ne pyörät siellä radalla yksinään ilman kuskeja? *kysyy tyhmä*

Kirjoittaja: pirhonen osmoSaksassa käydään samanlaista keskustelu Schumi vastaa Häkkinen. Aina löytyy tekosyitä miks Schumi on parempi ku Häkkinen vaikka mies pistää pattiin rehdisti radalla !
Salminen/Langston on molemmat lahjakkaita -> syntyneet pyörän päälle. Ihan sama ajaako ne Crossii tai enskaa ni ne voittaa. Ei salminen mitään Lahdessa oikonut vaan ajo pitkin radan sisäreunaa eli lyhyempää matkaa. Muut yritti ajaa ulkokarteessa vallia vasten mitä ei kovalla radalla ole. Ilman ongelmia Juha on kahdeksan joukossa Saksassa. Senkin jälkeen varmaan löytyy miehiä jotka ei vieläkään usko Juhan nopeuteen. Skeptikot kyykkyyn !

Kirjoittaja: pirhonen osmosen enempää miettimättä parhaat crossarit löytyvät enduron puolelta, eli Aro ja Salminen.

Kirjoittaja: viisas miesonhan ne eri miehiä mä vaan otin esimekiksi Grant Langstonin kyllä mä uskon että Dobb olisi myös kova endurossa

Kirjoittaja: =)Juha Salminen on paras suomalainen piikikuski.Ei Salminen oliskaan pysynyt Kallosen perässä,vaan olis menny kierroksella ohi.Ootteko kenties kuullut että Salminen veti James Dobbia pattiin rengastesteissä.Sanon vaan että te nuoleskelette vähän liikaa Anttien perään.Sen nähdään jos Antit tulee viimeiseen MM 125 osakisaan,niin kuka on suomalaisita paras piikeissä.Minun veikkaus on että J.Salminen on paras suomalainen ja kympin sakissa ellei paremmalla sijalla.

Kirjoittaja:

Ei se Salminen niin hyvä ole kun sanotaan
yli-arvostettu kaveri se on varmaan Lahdessakin oiko sen radan ja kukaan ei sanonu mitään kun kaikki palvotte sitä.

Kirjoittaja: pirhonen osmoSalminen olisi lahdessa voittanut ihan millä pyörämerkillä tahansa, sen verran ylivoimainen kaveri oli.

Kirjoittaja: pirhonen osmoHei miettikää ny vähän!!! en usko et Langston uskaltaa vetää täysiä mihkään tuntemattomaan, ne hän pääsee treenaan jokaista kisaa varten vähintään sen puol tuntia ja siinä ajas ny oppii tuntemaan jollain lailla tollasen muutaman minuuttia pitkän crossiradan.

Kirjoittaja: pirhonen osmonape
mistäs sä tiedät mitä se uskaltaa???

Kirjoittaja: rauli varjonenJoo,kyllä mä luulen,että jos se uskaltaa ja osaa radalla ajaa täysin ylivoimaista vauhtia,niin tuskinpa se enskapuolellakaan jalkoihin jäisi.

Kirjoittaja: pirhonen osmoEi Salminen ole yhtään yliarvostettu kaveri. Se vaan on niin lahjakas sälli, eihän siitä pääse yli eikä ympäri. Tämanlaisia Salmisia pitäis olla Suomenmaassa vaan useampia. On erittäin mielenkiintoista nähdä miten ensiviikonloppuna Juha pärjäilee Saksassa. Kalustosta se ei varmaankaan ole kiinni koska KTM:ltä on luvattu tehdaskalusto kisaan. KTM on tällä hetkellä ilmeisesti ylivoimaisesti nopein piikki, sekuntti per kierros muihin merkkeihin ainakin Heinolan tyyppisillä raskailla radoilla. PS. en tunne Salmista enkä omista kotaria, mutta asia vain on näin mitä kirjoitin.

Kirjoittaja: viisas mieshah hah hah sainpas hyvät naurut kiitos sulle mechanic olen sun kanssa samaa mieltä aivan kaikki palvoo Salmista ihan liikaa

Kirjoittaja: peltsipäinvastoin salminen olis pysyny heinilas kallosen ja muiden suomalaisten kyydissä!

Kirjoittaja: kottariVoihan noi Antitkin olla tosi nopeita, mutta Lahdessa Salmisella oli vain niin paljon nopeampi fillari. Oonko mä ymmärtänyt oikein?

Kirjoittaja: pirhonen osmoPoikkeuksellisella lahjakkuudella ja vertaansa vailla olevilla maineteoilla on usein tapana paitsi nostattaa ihastusta ja saada ihmiset vuodattamaan vuolaita ylisanoja, myös synnyttää kateutta ja kaunaa lähimmäisissä, joita ei ole aivan vastaavalla tavalla lykästänyt. Saatan tietenkin olla väärässä, mutta epäilenpä tällekin foorumille osallistuvien kirjoittelijoiden joukosta löytyvän yhtään, jolla olisi edes se ensimmäinen maailmanmestaruus (edes tässä tosi motocrossareiden jäähdyttelylajissa). No ei vaiska - kaikkihan me ollaan nopeita ja näytetään Salmisille - joka ei tietenkään voi olla yhtä nopea kuin suuremmalla palkkiolla ajava Langston - tilaisuuden tullen.

Kirjoittaja: KALLONEN, ARO TAI SALMINEN!!!!!!!!

Kirjoittaja: Kai LeinonenSaatuaini viikonloppuna Heinolassa tietoa Salmisen Juhan taustajoukoilta, tehdas on halunnut miehen viimeiseen osakilpailuun ajamaan merkkimestaruuden KTM:lle. Nopeimmasta kuljettajasta voidaan spekuloida ikuisesti, mutta yksi fakta voidaan Salmisen puolesta todeta. Keväällä rengastesteissä Ranskassa mies oli antanut huhujen mukaan enduron sääntörenkailla 1 sekunnin kierrosajoissa "pattiin" James Dobille, joka ajoi tavallisilla crossirenkailla.
Et sillee...

Kirjoittaja: Juha TefkeJos on totta että salminen tiputteli James dobbia niin aivan varmasti tässä on paras suomalainen crossi kuski vaikka enskaa ajaakin. Varmasti kolmen sakissa vikassa MM-crossissa.

Kirjoittaja: :)Kottari, onko meitä viilattu linssiin? Eikö Suomen HUIPPUcrossarit ajakaan parhaalla mahdollisella kalustollaan SM-tason kisoja? Jos näin on, niin katsojia kuin järjestäjiäkin on kusetettu rankasti. Kiitti vaan. Nyt loppu tää crossin paapominen, energia ja sympatiat vaikka uppopalloon.

Kirjoittaja: Antti Kallonen ehdottomasti!! vasta 20v., uskaltautunut lähtemään heti eurooppalaiseen tiimiin, hoitaa neuvottelut itse. Hyvänä päivänä ajaa maailman kärkivauhtiin ja vielä STANU pyörällä!! Heinolan totalin 8. KALLONEN JYRÄÄ!!!

Kirjoittaja: somebodysomeoneSalminen tai Pyrhönen

Kirjoittaja: viisas mies
huhut on huhuja ja ei toi pidä paikkaansa kummiskaan ja vaikka pitäisi niin ei se silti mitään tarkota todetaan nyt niin että jos Langston kävisi ajamaan enduroa niin luulenpa että kaveri olisi siinäkin anakin kolmen sakissa

Kirjoittaja: mike sheaEhdottomasti Juha Salminen.
Näkihän sen jo Lahden SM:ssä. Ensimmäinen crossikisa 3 vuoteen ja heti pesi kaikki muut. Lisäksi Juha on maailman nopein Endurokuski..

Kirjoittaja: Kai LeinonenLuehan viisasmies tarkemmin!!! Kyseessä oli James Dobb eikä Grant Langston!!!!! Eikö ne oo kaksi eri tyyppiä!!!!

Kirjoittaja: asiantuntia

Kallonen tai Pyrhönen ei olis Salminen pysyny Heinolassa Kallosen perässä

Kirjoittaja: jouni häkkinenilman muuta Samuli Aro.

Kirjoittaja: pirhonen osmoAntti Kallonen

Kirjoittaja: Jos VerstappiJos olis josluokka niin mää olisin mestari kaikissa.

Kirjoittaja: Vanha MekatsuSarja ratkeaa kauden lopussa. Se jolla on eniten SM-pisteitä, on paras Suomessa v. 2000. Ens vuonna se on taas joku toinen.

Kirjoittaja: pirhonen osmoJuha Salminen!
Eihä noist anteist oo mihinkää!

Kirjoittaja: pirhonen osmoMiten niin Samuli Aro? Onko jotain näyttöä asiasta ?