Samurai 110 lujempaa

Kirjoittaja: Jani ViitalaMIten saada samurai 110 kulkemaan lujempaa?

Kirjoittaja: Pekka PasanenSanoisin noista samuroista sunmuista kiinalaisista semmosen jutun, että kannattaa hiekkapuhalluttaa ja maalauttaa koko mopo uudestaan ennenkuin ottaa käyttöön. Meinaan oon nähny noita jopa liikeessä ruosteessa.

Kirjoittaja: Pekka PitkänenHiekkapuhallus sylinterin sisäpintaan, ja jatketaan Joulun viettoa.

Kirjoittaja: ARTO KOIVULAEi niistä paskoista ole muuta kuin haittaa meidän lajille. Just paikallislehdessä poliisi valitti, että tänä kesänä noi marketti crossit on noussut todella häiriötekijäksi. Ja ihmisethän rinnastaa nämä automaattisesti meidän lajiin. Näin ainakin pohjoisessa.

Timo J, Muhos

Kirjoittaja: ilkka eltonenMikä sytytystulppa menee samurai 110? Siis joku länsimaalainen :D

Kirjoittaja: Pekka RekolaOlisko Beru, tai Champpion? ...NGK:t ja KGB:t tulee idästä!
Muutenkin kannattaa laittaa reilusti pidempi tulppa, siis kierreosaltaan (1-2cm). Nostaa huomattavasti puristuksia ja sitäkautta tehoja!
Puristukset tuntuu jo heti käynnistettäessä, eli ihan koko painolla kannattaa polkasta ja täysillä!

"Hauskaa" Joulua! :)

Kirjoittaja: JUHA TUOMINENNo ainakin se haitta et kun niitä myydään kaikenmaailman marketeissa, ni fiksut isäpapat saa päähänsä ostaa niitä vielä fiksummalle jälkikasvulle, jotka sitte ajelevat niillä missä sattuu, miten sattuu ja vielä keskellä kaupunkiakin!
Yritä siinä sitten puolustella tämän lajin oikeita harrastajia maallikolle, jolle jo nykypäivän mopokin on "crossipyörä".

Crossipyörien kanssahan niillä ei ole mitään muuta yhteistä kun että molemmissa on kaksi pyörää.

Kirjoittaja: Hannu MäkiMitäs haittaa niistä kiina-mopoista on? Jos niillä saadaan lisää harrastajia offroad-lajeihin, niin eikö se ole positiivista?

Alkuperäinen kysymys oli kyllä typerä, mutta minimoto on lajina hieno...

Kirjoittaja: VILLE KOIKKALAINENTota ei kyllä oikein voi viritellä. Osta vaikka thumpstar junior 90 cc. maksaa käytettynä noin 500-900*eur* ja niissäkin on enemmän potkua kun siinä samuraissa. tai sitten se thumpstar pro 125 cc. ;) ja kyllä täällä saa kysyä neuvoa mistä tahansa offroad vehkeestä tijättekös? ei oo pakko vastata.

Kirjoittaja: Pekka PitkänenEi näemmä kiina-paska-mopojen leviämistä pysty estämään millään. Teen oman ratkaisuni, ja jätän tämän keskustelupalstan rauhaan.

Vetäkää sillä ruosteen raiskaamalla, kommunisti ladalla, peräkärryssä sitä uuden karmeaa punaista kiina-mopoanne vaikka helvettiin. Lupaan kiilata koko yhdistelmän tieltä mikä sattuu kohdalle.

Kirjoittaja: J-P ANTTOLAINENTervetuloa vaan lajin pariin junnut! V..ttu jos ei ready-to-the-rase merkistä heti alla, niin painukaa täältä radalta h...vettiin. Jostainhan se on aloitettava...

Kysymykseesi: ostamalla isompi samurai 150..200, mutta lajia on turvallisempi harrastaa tunnetummalla merkillä, kun näistä kiinailmiöistä on mennyt runkoja ja sarvia, ym poikki!

Kirjoittaja: TOMI SEPPÄNENNyt on kyllä kaveri eksynyt pahasti paikasta !

Kirjoittaja: JUHA LEHTONENmikä?

Kirjoittaja: SAMI KOMULAINENno tehä tyyppejä olette... voin suositella teillekki minimoto harrastusta saa varmasti uutta potkua siitä hommasta kaikki on niin kui isolla pyörällä ainu vaan et kaikki tapahtuu 3 kertaa nopeemmi!!!! ja loppu peleissä kuinkaha suuri se prosentti on osista mikä isois pyöris oli merkki mikä tahasa on tehty kiinassa....

Kirjoittaja: Pekka Pitkänenhttp://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=450000000…
Mene tuonne, sieltä löydät ala-arvoista keskustelua kyseisistä mopoista, pidetään ne pois täältä, ok?

Kirjoittaja: NICO ALAVATaidettiin jo yhdessä tälläisessä topikissa sanota että ei viitsitä pilata tätä keskustelu aluetta noilla kiinapaskoilla.
Joten siirry vaikka tänne: http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=60358