Saksan MM 125

Kirjoittaja: pirhonen osmoOnko kenelläkään tiedossa ko. skaban virallisia sivuja ?

Kirjoittaja: ooooLökäpöksy ja skeittilauta korvarengas porukka
kirjottelee mitä sattuu mäkkärissä kuuleen.
Ne ei tiedä urheilusta mitään.Treenaa pari
vuotta sanoi yks vanha starakin ,ja tuu sitten uudestaan jutteleen ajolinjoista.
Sisäpiiri juttu jos satutte tietään.
Sit kun on itellä hanat kohallaan voi arvostella muitten ajoa, ja yleensä on parempi että pitää huolen omista asioistaan
monet ei edes pysty siihen(lökäpöksyskeittilautakorvarengasporukka).

Kirjoittaja: 8-D...nii-i, näin rossarina voin sanoa, että enskassa jannut auttaa toisiaan pahimmissa paikoissa, rossissa jos kaadut ekaan mutkaan, niin ei siinä paljon toisia autella, omaa pyörää yritetään kaivaa kasan alta ja joku saataa tirvasta toista siinä samalla turpaan, kun oli muka sen toisen vika.

Kirjoittaja: pirhonen osmoenduromiehillä on kyllä ihan erilainen joukkuehenki kuin rossikuskeilla, sitä täytyy vain ihailla.

Kirjoittaja: pirhonen osmoElkää nyt vittu viittikö alkaa pelleilemään. Sen huomaa että kasikymppi ja B125 crossikuskit täällä pälpättää päättömiä. Ehkä näin onkin parempi jos ette kerran osaa edes ajaa.

Kirjoittaja: pirhonen osmoMä vedän cc-80 luokassa eikä oo vielä yhtään pistettä plakkarissa ja silti on kusta päässä(eikä ihan vähän)

Kirjoittaja: Muistaakseni pehulla oli kyytiä.Vetäis kaheksikkoa nyky ukkojen ympärillä.Itse silloin tosi läheltä seuranneena.

Kirjoittaja: pirhonen osmoooooo:
Tais muuten olla Heinolan MM-kisoissa kympinsakissa aika monella korvarenkaat! Jos niillä tiukoilla Lev

Kirjoittaja: Mika K.Ootteko miettiny että paljonko Salmine treenaa enduroo ja paljon crossia...? Ihan tiedoksi vaan, Salminen treenaa lähes pelkästään kovilla crossiradoilla, Suomessa ollessaan hänet löytää Karkkilasta tai Lahdesta. Maailmallakaan ei saa treenaa metsässä, eli ainoo vaihtoehto on crossiradat. Eli se siitä. Onhan Salminen kova kuski, mut ei se ihan treenaamatta noin lujaa ajais. JA täytyy myös muistaa sen crossimenneisyyskin... Lahjakas kuski kun on ni kyllä kulkee... Mutta entä hiekkaradat... Saas nähdä...

Kirjoittaja: pirhonen osmoSaku sen lausui ääneen.

Kirjoittaja: pirhonen osmoTohon suomalaisten menestyneiden crossareiden nokkavuuteen vois sanoo että eipä kaikki oo sellaisia. Gustu ei ainakaan musta noussu mitenkään muita korkeemmalle vuoden -98 jälkeen. Ja onhan niitä muitakin. Totuus on että toisilla se nousee päähän jo vähemmästäkin. Enduro-sälleillä on hyvä "joukkohenki" ja se näkyy. Niin se pitäis olla muuallakin.

Kirjoittaja: pirhonen osmotoistan taas kerran kysymykseni, miten euroopassa ajettava enduro eroaa crossista? se joka osaa vastata tuohon, niin tietää miksi Salminen on nopea myös crossiradalla...

Kirjoittaja: huhhuisot äijät tappelee ku lapset!

Kirjoittaja: pirhonen osmopok

Kirjoittaja: Mr. hole in the ass

Toistan, käy vetäsemässä yks MM erä. Minut se ainakin yllätti. (Päitsi= paperia)

Kirjoittaja: pirhonen osmoitseasiassa ero ei ole suuri... ruutulipussakin jopa sanottiin, että kotimainen enduro eroaa ulkomaisesta =D
kotimaassa ajetaan kaikenlaisissa rämeissä,soissa ja keskellä metsää, euroopassa taitaa olla hieman toisin...

Kirjoittaja: PikachuPokem

Kirjoittaja: pirhonen osmoTerve =) ! Opettele idiootti kirjoittamaan! Puhu sitten vasta Kallosen menestymisestä kun olet opetellut aakkoset!!!!

Kirjoittaja: =)Pistäkää Kallonen ajaan enskaa.Ei toivookaan hyvästä sijoituksesta.Ja vitut se Kallosen pyörä ollu mikään vakio vai oliks joku mittäämassa tehoja?

Kirjoittaja: jameskuulkaas...Salminen osaa ajaa pirun hyvin,kuten periaatteessa Kallonenkin,mutta molemmat on auttamatta liian hitaita MM-crossiin.Piikit kun eivät edes ole lähellekkään yhtä kova luokka ku puolikkaat(onneks sentään kovempi ku 500:t)!Päätelkää tästä kuka on Suomen paras crossikuski...viimeistään Siilinjärvellä se nähdään.

Kirjoittaja: KottariKyllä nopeasta pyörästä on hyötyä motocrossissakin - vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kirjoittaja: pirhonen osmoPaitsi formuloissa, sielä voittaa se kenellä on paras auto, ei kuljettaja valitettavasti! Siksi se ei ole urheilua.

Kirjoittaja: hah hah haa
niin mutta kun heinolaa ei oteta pois ja muutenkin ihmettelen että kun jotkut luuli Salmisesta liikoja eipä niiden komentteja nyt näy vaikka lahden SM jälkeen niitä kyllä tuli enemmän ku laki sallii

Kirjoittaja: ChiccoSalminen oli kuitenkin aika-ajossa 13. Muistaakseni paras suomalais sijoitus tänä vuonna jos Heinola otetaan pois. Ihan kiittettävä suoritus mun mielestä.

Kirjoittaja: pirhonen osmoTietääkö kukaan poikien erä sijoituksia?

Kirjoittaja: hah hah haaa
mut ei salminenkaan kuitenkaan saannu yhtään pistettä saksassa ja kun jotkut vekkas sitä jopa kuuden joukkoon mutta ei vaan vauhti riitä alkuunkaan

Kirjoittaja: pirhonen osmoNiin se Salminen vaa pesi vakio enduropyörällä kaikki SM-crosseissa Lahdessa.
Tuskimpa Pyrhösen, Kallosen ja muiden pelit ihan vakioita on Joten eiks niitten pelien pitäs kulkee kovempaa.Kyl se salmisen vauhti on siit kiinni et se on kova kuski ja pelimies.Ja se treenaa ainaki tosissaa.

Kirjoittaja: KottariAlunperin kysymyshän oli siitä, että enduroa luonnehdittiin entisten motocrossareiden jäähdyttelylajiksi. Kai se Salmisen näytös Lahdessa nyt sentään sen lätinän lopetti?

Kirjoittaja: pirhonen osmoEkan erän tulokset
tästä

ja toinen
tästä

Kirjoittaja: SeppoJep. Suomalaisiin crossissa menestyneisiin kuskeihin verrattuna enskamestarit on kaikki tosi avoimia ja symppiksiä kavereita, aina valmiina auttamaan uusia tulokkaita. Tiaisen oppipojat ovat ottaneet mallia mentorilta.

Kirjoittaja: Erikoisia kommentteja. Käykääpä ajamassa yks sellanen enduron MM erä ja sitten spekuloidaan. Ero rossiin suuri, onhan kyse eri lajista. Katsoessa maailman mestarin ajoa huomaa jo, että ajotekniikka perustaltaan on täysin erilainen kuin rossi kuskeilla. Erikoiskokeita ei harjoitella. Aika-ajoja ei ajeta. Pätkät on kävelty läpi ja yritetty painaa mieleen. Kuitenkin tuollainen pätkä on täysin erillainen siinä vaiheessa kun kaveri laskee 5 4 3 2 1... Vedät yllätykelliseen maastoon niin paljon kun lähtee. Pätkät on huomattavasti pidempiä kuin rossiradat, eikä kaikkia ajolinjoja voi muistaa. Pelin on oltava 105% hallinnassa koko ajan. Tällä tavalla Salminen ajaa rossiakin. Luulisi, että porukka olis ilahtuneita, että Suomesta löytyy tollanen kaveri, joka menee noin paljon kovempaa kuin muut rossiakin (Lahti) eikä marmattais tuollaista pahansisuista marmatusta. joo Salminen on ihan paska kun se ei voita ekaa MM rossiaan. Nyt se nähtiin kyyti ei riitä. Kumallista... Sitä paitsi mies käyttäytyykin erittäin mukavasti ollakseen ylivoimaisesti maailman paras.

Kirjoittaja: Kyllähän se KALLONEN näytti kaupanhyllystä otetulla pyörällä (vielä suzukilla) että kovaa on pojan vauhti mutta taitaa silti jokalajin spesialisti SALMINEN ajaa vielä kovempaa!!!

Kirjoittaja: pirhonen osmose pitäs Kallosenkin saada kotari alle, sit se vasta kovaan menisikin. JOHTOPÄÄTÖS: Kallonen ja Salminen tasavertaisia kuskeja, Salmisella hieman nopeampi pyörä siitä se kahden sadasosan ero eilen!!!

Kirjoittaja: =)Siinä taas nähtiin että kuka on suomalaisista paras "piiki mies".
Juha on paras vaikka hän ei ajakkaan motocrossia leipälajinaan.

Kirjoittaja: pirhonen osmonäyttihän salminen lahdessaki et kuka on nopein. että pulinat pois vaan.

Kirjoittaja: Kallosella kaupanhyllystä ostettu peli?tuskin epäilempä suuresti että on stanu,toisaalta ei kylläkään mikään nopeakaan peli.

Kirjoittaja: pirhonen osmoKatsotaan kun saamme kisan tulokset tietoon silloin selviää kumpi Suomalaisista oli nopeampi. Ja seuraavaksi mr Kallonen voisi lähteä kokeilemaan MM-enskaa.

Kirjoittaja: tietäjä

nii no katotaanpa itse kisassa salmisella tallipyörä alla kun kallosella on vakio piikki että kyllä kallonen parempi on crossissa

Kirjoittaja: hermostunutperhana raivostuttaa toi teidän kaikki tietävyys kallosesta!pitäkää turpanne pois toisten asioista niin kauan ku olette ykskään nopeämpi ku antti.

Kirjoittaja: pirhonen osmoKumpikaan ei saanut pisteitä Saksassa, että se siitä ihmeestä. Tulipahan sekin selväksi että enska mestarin vauhti ei vaan riitä alkuunkaan crossissa. Taso on vaan maailmalla liian kova härmäläisille.

Kirjoittaja: Ei nimeäEikö Salmisella ja Kallosella ole jonkun verran tota ikäeroakin ja pyörissä varmaan Salmisella Saksassa etu.Molemmat on tosi kovia kuskeja mutta on siinä vielä Langstoniin matkaa ja se on vasta 18.Voi huipulla kai vielä olla kolmekymppisenäkin jos ei tuu pahoja loukkaantumisia.

Kirjoittaja: pirhonen osmoSalminen 13. Kallonen 16. aika-ajossa. Sateinen liukas keli, harmi, taas pääsee spekuloimaan Salmisen vauhtia, "Ei se kuivalla kelillä olis kisaan päässy". Jään odottamaan edellämainittua kommenttia.

Kirjoittaja: MagooKatso www.action-group.com , tämän virallisemmista sivuista ei ole tietoa

Kirjoittaja: ##Kasse tietää?? Mitä siellä saksassa tapahtui vai? Kerroppa muuten ketä yleensä olisi ekassa mm kisassa ottanut pisteitä. Enkä yksistään tarkoita suomalaisia.Jo ekasta kisasta jatkoon pääsy on liki kaikille ensikertalaisille vaikea juttu kansalaisuutta
katsomatta.Saa lähteä koittaan monilla on jo paskat housuissa ruotsin laivalla tai viimeistään tanskan salmissa.

Kirjoittaja: ChiccoMut Pyrhö Ana voittiki EM:n, hieno juttu !

Kirjoittaja: Vesa KoivunenSalminen 13:s Kallonen 15:s. Siis omassa ryhmässään.
Rata liukas, mutta ei kurainen. Ei tarvinnut edes pestä pyöriä:-)

Kirjoittaja: &&&&&&&SALMINEN HYVÄ !Olis menny jatkoon kelillä kuin kelillä.Sitäpaitsi se on kaikille sama.
Ei maailmanmestariksi tulla jos ei osaa joka kelillä ajaa, oli laji mikä tahansa.crossi,enduro,rr,trial,ralli,formula,jne.jne.