rm125 sytytyksen säätö

Kirjoittaja: juha-pekka karttunenjoo miten säädetään rm 125cc vm97? ja laittakaa linkkejä josta vois saa hyvin rm osia ja sit myös hulto ohjeita ja selaisia.

Kirjoittaja: TUOMAS MÄKINENLäppäventtiilin kieli murtunut.

Kirjoittaja: Anssi LehtinenTosta selityksestä ei ota hullukaan selvää. Olisiko vikana se, että ostit jeesuksenaikaisen pyörän jonka ylläpidosta edellinenkään omistaja ei tajunnut tuon taivaallista?

Kirjoittaja: juha-pekka karttunenok suoraan sanottuna mikä vois olla vikän rm:ssä kun se ei lähe käyntii, kipinän antaa ja vaan vähän hörästää ja pyörii pikkase tyhjäkäynnillä ja työntämällä se vetää itsekseen ku työntää tyhjäkäynillä eli missä se vika voi olla sitte

Kirjoittaja: Anssi LehtinenOtat magneeton kopan irti, ja siellä vauhtipyörän takana on kampiakselin ympäri menevä levy (halkaisija muutaman sentin enemmän kuin vauhtipyörällä). Jossain päin reunaa on luultavasti merkit säätövaralle (mulla ainakin merkkeinä kumpikin ääriasento ja keski-/vakioasento, äärimerkkien väli jotain 5mm), ja lohkoon tms. valettuna se vastamerkki.

Nyt jos levy on kiinni ruuveilla jotka ovat pitkulaisissa koloissa, voi niitä löysätä ja sitten pyörittää levyä jotta kipinää saa aikaistettua tai myöhennettyä. Lopuksi ruuvit on syytä vetäistä taas momenttiin.

Kirjoittaja: juha-pekka karttunensanokaa sit myös miten sitä säädetää siitä levystä vai mikä se olikaan

Kirjoittaja: Anssi LehtinenAinakin mun -06 KX250:ssä on se levy ihan säädettäväksi tarkoitettu, eli reiät ovat pitkulaiset suoraan tehtaalta.

Kirjoittaja: Ville AaltoNiin, magneeton pohjalevyä kääntämällähän se periaatteessa muuttuu, mutta aika usein niitä magneetonpohjalevyn reikiä pitäisi sitten viilailla että saisi käännettyä. Niitä kun harvemmin on "säädettäviksi" tehty...

Kirjoittaja: Pekka PitkänenMagneeton pohjalevyä kääntämällä?

Kirjoittaja: KARI REIMAAinakaan minun tietääkseni ei cdi sytkää paljoa säädellä..:)
Toisin oli ennen vanhaan kärkien aikaa,,oi niitä aikoja.
Mutta jos konnees vikaa niin oireita kuvailemalla joku
einstein varmaan tietää, ja vielä parempi jos on kaveri saatavilla
joka osaa korjata, nää palstat on kuule sellaisia, että lopullinen
vastuu on aina lukijalla itsellään.
Ja netin ihmemaasta löytää mitä vain, paitsi pieniä vauvoja:-)
terv, jammuvaari.