Rekluse säätöongelma

Tuli asennettua tommonen Rekluse Z-Start Pro, Honda Crf 250R 2010 pyörään. Muuten meni melkein kuin leffoissa mutta kytkinkahvan säädöt eivät riitä eli ei oo tyhjää kahvassa yhtään kun revittää, sentin verran pitäisi olla ohjeen mukaan. Tyhjäkäynnillä on semmonen 35mm tyhjää ennen kuin rupee ottaa kiinni. Kahvana on tarvikekahve "Twenty" merkkinen. Oisko mitään ideaa mikä auttas..

Foorumit

jampissa säädin aikoinaan vivun väluksen pariin miliin kierroksilla että pystyy liipaseen kytkintä tarvittaessa,eihän sillä muuten väliä ole kunhan se vaijeri ei rupee kantaan.katot että siinä vivussa on välys kun nostat kierroksia,tää oli vaan oma kohtasista kokemuksista.

Eikös siinä voi myös vaijeria säätää omalla säätöruuvillaan jos ei kahvan säätö riitä.

Vaijerikytkin kumminkin??

Joo just tota välystä mä haenkin. Kaikki säädöt on minimeis jo mut kireeks menee vaijeri ku kierroksii nostaa..

Juu vaijerikykä..

Eihän kytkin kello ole ollut jostain syystä pöydällä ja rikka alta unohtunut pois.

Jos oikein ymmärrän mistä osasta puhutaan niin osa oli irti mutta sen isohkon prikan laitoin kyllä takas, siitä ohjeessakin oli maininta. Sain vaijeria sen verran vielä säädettyy, että on hiukan tyhjää kierroksillakin mutta tyhjäkäynnillä löysää on varmaan joku 3/4 osaa koko liipasimen liikeradasta. Ei sinänsä haittaa kun ei kytkintä oikeestaan juuri tarvii.

Kävin tänään ekaa kertaa ajaa ja kumma olo jäi, ihan kuin välitykset ois lyhentyneet eli mielestäni isommalla vaihteella piti ajaa ku viime vuonna mutta voin kyllä muistaa väärinki.. Mielestäni kytkin ei luista, räväkästi tarttuu kiinni kyllä. En sit tiiä.. Pystyyks kytkimen luistamista jotenki kokeilla ilman, ett kaikki menee pskaks?

Minkähänlainen tuommonen kytkin kannattas laittaa kotarin 525 mönkkäriin? Voisin ostaa kunhan on hyvä

mä voin fiksaa sulle sen kuntoon, pienimuotoista korvausta vastaan luonnollisesti ;)

pienimuotoinen luonnollinen korvaus onnistuu =) Myyt vaa mulle nyt sen uuden pyörän ni ei tarvi fiksailla...