pettynyt

Kirjoittaja: puro kimtoi teiän kuvapalvelu on ainaki crossin osalta aivan hanurista jos ootte vantaal käyny pari kuvaa räppäsemäs ni se ei tod ole paljoa

Kirjoittaja: Mikko SironenÄlkää aina valittako!! Tää on ilmainen palvelu lukijoille!!! Jos kovasti vallitatte niin joku voi kyllästyä ja sulkea koko palvelun.

Kirjoittaja: jarkko nummikariJatkakaa vaan samaan mallin Markus ja
muut tämän palvelun takana olevat henkilöt.
Tää on parasta mitä suomalaisessa offroad-maailmassa
on vuosikausiin tapahtunut.

Kirjoittaja: Gerberossuomessa on tapana ollut vetää kesällä vähän rennommin. Tuloksia löytyy
www.mxlarge.com.
Lomia vaan kaikille!

Kirjoittaja: sape niin on, samoin tulospalvelu. Missä on mäntyharjun tulokset? Ja ruotsissakin on ajettu mm-crossia viime viikonloppuna missä tulokset? Taitaa toimitus olla kesälomilla!

Kirjoittaja: FLYälä valita,hyvät ne on ja varmasti kehittyvät kunhan
aikaa menee.

Kirjoittaja: sapeAnteeksi! En oo tajunnut kuinka paljon vaivaa lehden tekemisessä on. Hyvä kun selvensit asioita! Teette hyvää työtä ja palvelu on vielä ilmaista. Suomen moottori urheilu tarvitsee teitä. Yrittäkää jaksaa . HYVÄÄ JUHANNUSTA

Kirjoittaja: Markus StrömHyvä että kritiikkiä annetaan, mutta mainittakoot muutama fakta.

a) Tällä hetkellä lehteä tehdään kahden miehen voimin, joista toinen tekee juttuja ja minä hoidan sitten kaiken muun - sisältäen tämän nettipalvelun. Kun yksin yrittää pitää kaikkea kasassa niin ei välttämättä onnistu siinä niin hyvin kuin tekisi mieli. Resurssipula on siis yksi syy siihen miksi esimerkiksi kuvapalvelun kuvat ei ole päivittynyt. Crossikisoista on siis otettu kuvia, mutta ne eivät valitettavasti ole vielä kerennyt esille. Sama koskee muitakin kilpailuja.

b) Kuvapalvelusta ei tilata kuitenkaan niin paljoa valokuvia, että meidän kannattaisi lähteä johonkin kilpailuun pelkkien kuvien ottamis-mielessä. Otamme kuvia sieltä missä käymme tekemässä raportin kilpailusta. Jos kiertäisimme joka kilpailussa ottamassa kuvia niin moni muu asia jäisi tekemättä. Tällaisen nettipalvelun ja lehden teko vaatii huomattavan määrän työtunteja, vaikkei sitä ehkä heti uskoisikaan.

c) Koko nettipalvelu on ilmainen. Voisimme yhtä hyvin laittaa tähän palvelumaksun tai että palvelu olisi avoinna vain lehden tilaajille, mutta mielestämme saamme tarjottua kaikille paljon enemmän kun pidämme tämän palvelun ilmaisena. Ilmaisuus vaatii siis aina veronsa. Mikäli palvelu olisi maksullinen, pystyisimme todennäköisesti palkkaamaan jonkun kehittämään/tuottamaan aineistoa tähän nettipalveluun, jolloin kaikki olisi ajan tasalla. Mutta se vaatii palvelun maksullistamista.

d) Päätuotteemme on itse lehti. Mikäli lehtemme ei saa tarpeeksi tilaajia, ei myöskään tämä nettipalvelu jatka toimintaansa. Lehti on tällä hetkellä siis ainoa tulonlähde meille. Ja kuluja on uskomaton määrä. Minkään tekeminen ei ole ilmaista. Ja kaiken lisäksi sitä haluaisi vielä itse saada jotain vaivanpalkkaa tekemästään työstä.

e) Vaikka joku mättää jossain, niin pyrimme silti palvelemaan lukijoitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Siksi olen esimerkiksi tällä hetkellä Etelä-Ranskassa 2530 kilometrin päästä Suomesta tekemässä raporttia Ranskan MM-trialista. Tänne tulin Ruotsin MM-endurosta ja täältä matka jatkuu vielä Italian MM-trialeihin. Reissun päällä ollaan siis melkein kuukausi putkeen - ihan vain siksi että saisimme palveltua teitä lukijoita entistä paremmin - tarjoamalla entistä mielenkiintoisempia artikkeleita.

f) Niistä tuloksista ja niiden julkaisemisesta. Jos huomaatte että jotkut tulokset eivät ole ilmestyneet sivuillemme, niin olkaa niin ystävällisiä ja lähettäkää ne meille. Yhteystiedot löytyvät näiltä sivuilta. Itse emme tällä hetkellä kerkeä soittamaan jokaiselle järjestäjälle, että he lähettäisivät tulokset meille. Emme edes tiedä kaikista kilpailuista, koska mistään ei saa lisämääräyksiä. Olkaa tekin aktiivisia niin saadaan enemmän informaatiota näkyville.

Ja vielä lopuksi; toimitus ei ole lomalla. Tänne Etelä-Ranskaan ajettiin tuo reilu 2500 kilometriä yhteen soittoon autolla ja asuntovaunu perässä. Aikaa meni semmoinen 37 tuntia.. Nyt ollaan perillä ja taustajuttuja tekemässä.