Onko KTM 125 exc ja egs mitään eroa?
18.10.2003 - 18:17
|
Kirjoittaja: Lauri KuisminMuutaku vuosi luku?
Foorumit
- Kirjaudu tai rekisteröidy kirjoittaaksesi kommentteja
Kirjoittaja: Lauri KuisminMuutaku vuosi luku?
Kirjoittaja: Lauri KuisminEntäs toi gs!
Kirjoittaja: Juha TKysyjä ei maininnut kylläkään että puhutaan samanvuotisista, vaan eroista.
Näin ollen jos hän on katsomassa -99 egs:sää tai -00 exc:tä niin keulat ovat erilaiset.
Mielenkiintoista... en tiennytkään että egs:iä valmistetaan vielä, ei taideta ainakaan suomeen tuoda.
Kirjoittaja: Maunu Laitinentuosta kun sitä ei tuoda suomeen ei oo ainoo sillä katoin kerran hondan usan sivuilt niin sinne tuodaan paljon hyvii pyörii mitä suomeen ein ollenkaan . minua se haittaa henkilokohtaisesti ja paljon silla olen vaan harrastaja ja tarviis kunnon kestävän nelarin kakspuolikkaan tai iasomman mutta kun niitä ei taho löytyy kun usasta paska homma. siihen mun harrastus nättää kaatuvan ei paljoo rahaa ja kaikki kestävät ei tuoda suomeen perkele
Kirjoittaja: Juha TEGS:ssä on ns. vanhanmalliset etuiskarit.
Kirjoittaja: Matias MertsalmiAinakaan 99 ja 98 vuoden EXC:ssä ja EGS:ssä ei iskareissa eroa ole, molemmissa perinteiset. Eroa on sen vertan, että EGS:ssä on rekisteröintiin tarvittavat härpäkkeet, kun EXC on ilmeisesti punakilpiversio, josta on karsittu noi turhat osat pois valmiiksi. Moottoreissa ei eroa ole, mutta EGS:ssä on vissiin alkuperäisenä 2 renkainen mäntä, mutta EXC:n yksirenkainen käy yhtä hyvin siihen. Itselläni on EGS vm.99 ja sama ohjekirjanen mikä EXC:ssä ja siitä nuo erot olen tarkistanut.
Kirjoittaja: Juha TNiin varmaan, mut jos puhutaankin tämän vuosituhannen exc:tä, ni niissä on USD keula.
Kirjoittaja: TUOMAS MÄKINENTäällä puhutaankin saman vuosimallin exc:stä ja egs:stä. Joinain Vuosina 1995- 2000 välillä Kotarin kilvelliset oli Egs:ssiä ja vain punakilpiset exceitä. Saman vuosimallin Exc ja Egs eivät eroa juurikaan sen jälkeen kun Egs:sästä on otettu tukkeet pois. Nykyään ne kasataan samasta laatikosta.
Kirjoittaja: TUOMAS MÄKINENEi periaatteessa. Joissain 5 vuotta vanhoissa oli pakoaukonsäätäjissä eroja. Mutta kulkemaan saa yhtä paljon.