Onko 340 enkka !

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENMulle, Croosikisan tiedottajalle on kerrottu, että Keski-Suomen Moottorikerhon SM-crossin osanottajamäärä 340 on ennätys. Onko näin...Siinähän ajaa kahtena päivänä tiukkaa ja vauhdikasta kuskia tosi runsaasti. Lauantaina alkaa harkat heti aamusta ja kisat puolilta päivin. Mukana kansallisia ja voitontahtosia luokkia. Sunnuntaina tuppee aloitetaan vääntää myös heti aamusta ja kisat vetästään tosiaan iltapäivän puolella , puolen päivän jälkeen. SM 125 ja 80 Suomen Cupin lisäksi jytää Classicit.No Marcus ei tästä ennakkojuttuu nettilehteen väännä...joten menköön mainoksen puolelle tämä taputtelu..Tulokset hoitunee näillekkin ikkunoille Tottin hoitamana...kuulutuksen hoitaa kisapaikalla joku muu kun Totti ja tasan ärsyttävämmin..Tulkaa toteen...Joo hei onko viimevuosien enkka 340 kuskia kahdenpäivän kisassa.. kommentoikaa...Kähmy

Kirjoittaja: Olli SaarinenMillonkahan tuo kisa mahtaa olla. Vois tulla kattoon jos ripari ei paina päälle.

Kirjoittaja: Maunu Laitinense onnyt viikon loppuna olin viime vuonkatto masja nyt meen sinne uudestaan kannattaa tulla

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENKas, unohtui mainita tuo viikonloppu. Siis 19.-20.7, eli ylihuomenna. Muutoin kaikki tarvittava tulikin buffattua. ..Kähmy

Kirjoittaja: Maunu Laitinentuliko tänä vuonna uutta ennätystä

Kirjoittaja: VEIJO KÄMÄRÄINENEnkka tosiaan tuli, 22 kuskia jäi By:stä pois syytä ilmoittamatta.

Vaan uskoisin Sinun Maunu "kysyvän" aivan muuta. Voin vakuuttaa että HARMITTAA PIRUSTI. Vaikka sivusta seuraten, pystymättä tapahtumiin tahi päätöksiin vaikuttamaan, silti potuttaa. Sunnuntain tapahtumat opettivat ainakin minulle hyvin paljon....Kähmy

Kirjoittaja: Maunu Laitinenjoo olihan se sunnontain onnettomuus tosi huono juttu ja että jäi niitä luokkii ajamatta itse oisin halunnut nähdä sen classic d:n lähdön kun ajan itse melkö saman laisella pyörällä ja eihän niitä kisoja kannata ajaa ilman mitäään anbulannssia mutta sille ei voimitäänm eikä että kello 18 jälkeen eivoi ajaa joudun noudattamaan itse kin tuota määräystä ja se kyllä kaannattaa jättää ajamatta 18 jälkeen muuten se ajaminen loppuu kokonaan