mikähän on vikana?

Kertokaas viisaammat mikä vois olla TM 85:ssa vikana kun ei lähde käyntiin.Kipinää tulee ja bensaakin.Vm on 95.Ostin pyörän juuri ja ensimmäisellä ajoreissulla se pelas muuten hyvin mutta yhtäkkiä ei enää ottanu kierroksia ja sammu eikä edes lupaa yhtaan.Puristukset on hyvät.

Kirjoittaja: pirhonen osmoei tuu kauppoja, samaan hintaan saa rm250 -93-> ... Mutta ainahan tarjota saa, hullu on se joka sen maksaa! =)

Kirjoittaja: niin ja piikkirenkaat +varaosia.Uutta on mäntä ,laakereita ,ketjut ja rattaat.

Kirjoittaja: 9500mk muuten on kyllä tosi hyväkunto

Kirjoittaja: pirhonen osmoPaljollas myisit ton pyörän mulle?

Kirjoittaja: Jorma TonttulaJonne oot ihanoikeassa sen Yanahan vaihdon kanssa siinä on luotettavuus omaa luokkaansa!!!!!

Kirjoittaja: Voiko vika olla kannentiivisteessä jos puristukset on yhtä hyvät nyt ko sillon aluks.

Kirjoittaja: Paljonko maksaisit jos se toimis?

Kirjoittaja: et saa näin hyvää rm 250 samaan hintaan.Ja uusihan maksaa n.33000

Kirjoittaja: Jaakko HuikariOstit vasta...hmmm...jos pyörä seissyt ennen sitä niin syytä aukasta ja putsata kaasutin, kun tuo lyijytön bensa muodostaa semmosta "limaa" seisoessaan ja jumittaa sit kohon ym...tai sitten muuta roskaa kaasarissa,säädöt päin helv...putsari? Jos pyörä booaaa kuumana, niin sitten vois olla sähkövika(yleistä temmeissä)...tai kosteutta jossain tai... tai...

Kirjoittaja: Jaakko HuikariMun mielestä Temmissä on 32mm kaasari.

Kirjoittaja: Tiedättekö minkä kokoinen kaasari on vakiona?
Näyttää siltä että sitä on hieman suurennettu ,32mm mutta ihan siististi.
Kyllä putsari on suurin piirtein puhdas.Ei sinne pakoputkeen kai enää mee bensaa.Voisko olla että ryyppy on jotenkin hajonnu ja on jääny päälle?

Kirjoittaja: se vähän aikaa pelas hyvin ja yhtäkkiä kesken ajon tuli sellaseksi kun se nyt on

Kirjoittaja: Hyvin se lähti käyntiin mutta
tuli valkoista savua ja pakoputki yskii kovasti.Voiko olla että jäähdytys jotenkin vuotaa ja...

Kirjoittaja: Teemu Lja kato Vesipumpun tiivisteet myös!

Kirjoittaja: amatöörit-No vikahan on se, että se sun pyöräs on TM ja vielä pahempi moka että se on vanha TM. Että semmosta!

Kirjoittaja: Jukka HaventoOliskohan kannentiiviste palanut. Nyt kyllä suosittelen moottorin yläpään purkua (männän+hilut+kangen alapää kunnon tarkistus samalla)ja kasausta uusilla tiivisteillä. Kokeile myös kampiakselin runkolaakereiden kunto (vedä eteen/taakse, ja heiluta ylös/alas) ja jos jotain väljää tuntuu, uusi laakerit ja stefat.

Kirjoittaja: matti ....Neulaventtiilissä ei ollu mitään pykäliä.Putsailin sitä kaasaria ja pitäis mennä koittaan.
Aivan aluksi kun ostin sen kaasussa oli yksi kohta jossa se booasi mutta lämpimänä se loppu.Nyt se lähti käyntiin kun polki vähän aikaa mutta sammuu kun painaa kaasua ja joskus vielä "yskäisee" pakoputkesta ja taas kun vähän aikaa polkee niin se lähtee uudestaan käyntiin ja käy tyhjä käyntiä ja pientä kaasua normaalisti mutta sammuu kun vääntää kunnolla.

Kirjoittaja: samaOtti paremmin kiekkaa kun otti putsarin pois.
Eli säädöt pahasti rikkaalla??

Kirjoittaja: Jaakko HuikariJos sulla on siihen huoltokirja niin kannattaa tosiaan tarkastaa kaasarin säädöt eli suuttimien koot,neula,seos...(huomaa lämpötilan vaikutus)...ja jos ei ole niin varmaan kysäsemällä maahantuojalta eli purolta ne selviää(toivottavasti)
Sytytyksen ajotuksen kattosin myös!
Voi noita italianihmeitä..:)
Anteeksi tyhmä kysymys vielä,että millanen putsari sulla oli siinä, puhdas?

Kirjoittaja: matti ...Se lähti käyntiin kun tyhjensin putken pensasta.Mutta ei se ilo kauan kestäny kun taas rupes booaamaan ja sammu.Lähti se vielä kerran käyntiin mutta ei ottanu kierroksia.
Onko kyse kaasuttimen säädöistä?

Kirjoittaja: Teemu Lvoi 0lla et kampiakselin stefa on pullahtanu ulos. tai sitte läppäventiili vuotaa.

Kirjoittaja: Teemu Lkoho jumittaa tai on väännelty päin v***ua. kun se kerta holvaa putken käyrän bensaa täyteen. sen naulaventtiilin on tarkotus säädellä kaasarin bensan korkeutta, nyt se ei sulkeudu(silloin kun sen pitäs) kunnolla, kerta se kaasari tulvii pakoputkeen asti. tai jotain vastaavaa. plääh....

Kirjoittaja: Teemu LSulla vuotaa kaasarin kohon neulaventtiili, tai kaasarissa on likaa. puhdista kaasari ja katso se neulaventtiili ettei sen kartioon kärkeen oo kulunu pykälää, jos on niin laita uus. se kato syytää bensaa koneeseen liikaa, ja on putket ja kampikammiot täynnä bansaa.

Kirjoittaja: Jonnenois -95 vm temmeis on ollu tyyppivikana sähköpuoli. et se ei oo tykänny kestää mut viast pääset vaihtamalla Yamahaan!

Kirjoittaja: pirhonen osmoVoihan tuolle hintaa kertyä, tonnin molemmin puolin luulen että on uus. Mutta selvitä enemmän ennen kun ostat sellasta!

Kirjoittaja: matti ...Onko se CDI-boxi kallis osa?

Kirjoittaja: pirhonen osmoEttei olisi niin että sai polkemisessa liikaa bensaa? Sitte voi olla cdi-boxissa jotain häikkää ehkäpä.

Kirjoittaja: harri kniftemmi ei saa käydä liian rikkaalla. tulppa ei kestä....kokemusta