Magneetto/vauhtipyörä ei irtoa!

Kirjoittaja: Antti Himanenpyöräni on suzuki rmz 250 vm04. Tein itse ulosvetäjän ja olen koittanut irroittaa magneettoa/vauhtipyörää, mutta ei tunnu irtoavan millään. olisiko jotain vinkkejä millä voisi lähteä irti? Ammuin ulosvetäjän pulttia vielä mutterimopolla eikä silti lähtenyt mikä tuntui aika oudolta.

Kirjoittaja: Antti Himanenplääh nyt se lähtiki :) vaati pikkase vasaraa viel päähän.

Kirjoittaja: PEKKA KOIRIKIVIVastasen varalle : keskiötä lämmittämällä käytettävän voiman tarve vähenee vasarasta puhumattakaan, kun sillä saa yleensä näissä moottorihommissa vain harmia aikaiseksi.

Kirjoittaja: Antti Himanenjoo mut ei ollu puhallinta käsillä :)

Kirjoittaja: ari karjalainenMitä isompi vika-..-sitä suurempi leka.
kierteet voi mennä pibeliXi
jos innostuu oikein leipomaan.stanleyllä
Anna Reilusti tohoa. vetoa perään löysättyyn mutteriin vaserilla par kertaa jos eiherkiä vetoa lissee taas vaseria ja naks vaan irti on
T:punaisesta m.sahasta ei saatu irti kirveelläkään..

Kirjoittaja: Ossi MertsalmiOnko kampiakseli ontto? Eli öljy menee kampuran läpi? Omassa Hondassa(crf 250) oli vauhtipyörä hullun kireessä. Vedin kampuran jäähän, ja sen jälkeen ulosvetäjä kiinni ja vauhtipyörä lämpöseksi. Ja muista heittää jotain pehmeetä sinne kampuran päähän, esim alumiinin pala. Jos se kampura on samantyyppinen kuin hondassa ja siellä on se "venttiili"

Oma veikkaus on se että se kampuran pää menee kasaan kun se vauhtipyörä vedetään mutterilla paikoilleen.