Maailman hienoin kotisivu

Kirjoittaja: arto samuliMorjes!

Käykää kattomassa www.kymppimetalli.fi

Tästä ei enää moottoripyörä harrastustuneisuutta voi lisätä, kun joutuu tollaisia laitteita tekeen arktisten olojen takia!!!! :)

Kirjoittaja: arto samuliTerve!

Uusi vuosi ja uudet laitteet koeajettiin tänään.

Kilometrejä tuli sopivasti ja hienosti tuntuu toimivan.

Alumiinirunkoisen laitteen keveys on ehdoton.

Telamaton muotoilu on onnistunut hyvin, ajettavuus on hyvä kaikilla alustoilla.

Kirjoittaja: arto samuliHei!

On amerikan pojatkin hiukan asiaa pohtineet, mutta eipä niiden homma vain oikein etene.

Amerikkalaista asennussarjaa taitaa olla turha odotella, samat kuvat ja tekstit ovat olleet sivuilla jo useamman vuoden...

Kirjoittaja: PEKKA MIKKOLAJoo nyt on säädöt kohallaan ton sydeemin jos saat pelittää ja sarjavalmisteiseks
niin menestys on taattu . Kun ja jos on kohtuu hintainen. Mitenkäs onnistuu pelin rekisteröiminen jotta sais ajaa kelkka reiteillä.

Kirjoittaja: Henri korhonenOn muute tosi siisti peli!

Kirjoittaja: REIJO KARPPINENHieno homma Suomen pojat. Oikein valmistettuna ja kohtuu hinnoiteltuna menekki on varmaa. Yritin itse tilata jenkkimallin mutta se firma uinuu eläkkeellä. Tehkää vielä etusuksen tilalle sukset, jotka ovat etupyörän molemmin puolin. Olen nähnyt kuvia ko innovaatiosta Kanada/ USA. Etupyörä suksi yhdistelmällä etujarru toimii aina ja ajattele miten hieno on VALKOKILPIENSKA ajaa huoltamolle tankattavaksi talvella ja sitten kadota metsiin. Menestystä hankkeelle, taidan tarvita yhden ainakin, KTM.

Ajatuksia: Pitäisikö telan tulla enemmän eteen, moottorin alle, jolloin se kantaa ja vetää paremmin syvässäkin hangessa. Etupää ei paljon painoa tartte, koska ohjauksen tarkein elementti on painopiste. Keveys on tärkein valtti, nykyenduro on hyvä perusrunko. Kevyt laite kantaa syvässäkin hangessa ja ongelmatilanteessa kuski jaksaa nostaa. Kelkat on kohtuuttoman painavia, vaikka tehoa onkin.

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJos Arto haluat puolueetonta kritiikkiä, niin kannattaa kutsua minutkin ajamaan ;-)

Varmasti hauskaa, olin jo todella ihan hilkulla Snow Hawk -kaupoista Belgiaan, mutta kun ei ole COC-paperia, eli ei ole homologisoitu EU:ssa, eikä siis saa kilpiin täällä niin se siitä sitten :(.
Mutta aah...mun minitemmin tuommonen, jos se tosiaan toimii PV:ssä niin toimis se tuossakin!!!

Juup, se siitä puolueettomasta, "intoo täynnä kun ilmapallo" ;-D

Kirjoittaja: REIJO HUHTALAhttp://www.2moto.net/index.htm

tässäpä ois amerikanmallia

Kirjoittaja: arto samuliJa vielä lisäys...

Offroad Pro- lehdenkin toimitus tulee saamaan kutsun koeajotilaisuuteen, kun on sen aika, toivottavasti teillä on tarpeeksi urheilumieltä ;)

Kirjoittaja: SIRKKU KANNISTOJenkkilässä kuulemma Snow Hawk

Kirjoittaja: arto samuliHei Sirkku!

Tuota asennussarjaa ei ole vielä markkinoilla millään valmistajalla, mutta minulla on aie alkaa valmistaa sitä.

Suunnittelu ja toteutus on pitkällä ja kaikki protot, jopa se PV versio ovat olleet erinomaisen mielenkiintoisia ajettavia.

Uudet protosarjan laitteet ovat toteutettu erittäin kevyellä ja jäykällä alumiinirungolla.

Niihin on tehty telamattoja varten muotitkin jo.

Rungon komponentit tulevat lujista alumiinivalu osista ja alumiini profiileista.
Eli kaikki tulee olemaan hi-tec:iä

Kirjoittaja: arto samuliKuvan laatu on tarkoituksella hieman kehno...

Siitä näkee sen että se toimii, mutta ei sitä miten se toimii...

Muotinkuva on hieno, sopisi valokuvataiteen ateljeeseen, oli se kuvattava asiakin hieman työläs valmistaa.

Kirjoittaja: arto samuliJa lisäys, ladatkaa se siitä linkistä omalle koneelle, niin voitte katsoa sitten vaikka media playerilla koko näytön näyttötilassa, niin ei jää täydellisestä nautinnosta mitään pois...