kx 125 -93

Kirjoittaja: Azizkuinka kyseisen ajoneuvon saa lähtemään kuin rasvatun pierun p-aukosta

Kirjoittaja: erkkiTon ikäne piikki on ihan yhtä nopee ku uudemmatkin,jos se on pidetty kunnossa. Eiköhän se ole kuskista kiinni.

Kirjoittaja: Tuomas Kurunsaariota siitä kone irti ja lähetä se pro circuit:ille ja väännä siihen jotain viisasta englanniks ja varaa rahaa.. paljon

Kirjoittaja: Juha M.Onkohan tämäkin se sellainen tavallinen "ei kilpailtu" eli pyörällä on uutena ajettu kisaa ja sitä on silloin huollettukin jotenkin? Mitä kovempi kuski ollut, sitä paremmin pidetty. Ja nyt on sitten veto pois. Eli yksinkertaisesti pane pyörä kuntoon kaikilta osin: moottoriin uudet laakerit, jne. Pakoputki puhtaaksi ja suoraksi, uudet villat änäriin. Ja se hiekkakku vaihdetaan puhtaaseen ilmansuodattimeen. Uudet pyörien laakerit ja uudet ketjut ja ketjupyörät. Näin vierintävastus saadaan pienemmäksi. Eikä sovi unohtaa hyviä öljyjä vaihteistoon, jotka vaihdetaankin mieluimmin usein. Kaasarin säädöt ovat myös tärkeät. Lisäksi: lue omistajan käsikirja!!! (Jos sitä ei ole, on syytä hankkia!) Jos jotain unohtui, lisätkää, kiitos. Nautinnollista crossia!

Kirjoittaja: mr.holeshotKytkinlevyt, mäntä+renkaat, johan alkaa toimimaan.

Kirjoittaja: sapeei mitenkään ,sehän on jo museo tavaraa.

Kirjoittaja: matti pokkinenHeinolassa on joku Kuusakoski niminen automurskaamo, vie Kawavainaasi sinne, niin kyllä lähtöö....