Ktm sxf 250cc

Joo elikkä sellasta kyselisin, että mikähän mahtaa olla vikana pyörässä kun tuloo venttiilinkannen huohottimesta savua, ei oikeen viitsi ajaa jos öljy höyrystyy. Olen vaihtanut venttiilinvarren kumit ja tulpan ja kaasaria vähän säätänyt.

Foorumit

Sieltä huohotinletkusta tuli jotakin nestettä vähäsen, niinku olisi ollut vettä. Ajattelin että olisi mennyt kannentiiviste ja sen takia rupeaa käymään kuumana ja sen takia öljy höyrystyy?

Jos kannentiiviste on rikki menee myös nesteen sekaan öljyä.. onko syylärissä rasvasta nestettä?

Ei ole. Mutta pitää se nyt tässä varmuudenvuoksi vaihtaa, kun ei kovin kallis ole, mutta kun rupeaa tässä miettimään ei oikeen muita vikoja voi olla.

Vikaa en ole vieläkään löytänyt, olen vaihtanut kannentiivisteen pakaoaukontiivisteen, kaasarin putsannut, bensat vaihtanut, tulpan vaihtanut, venttiilit välyksen tarkistanut, mangeeton kopan avannut ja katsonut että kaikki on kunnossa ja liittimä putsannut ja kaasarin säätöjä säätänyt moneen suuntaan. Mutta silti lyö lieskaa putkesta ja lämpenöö pyörä pirusti. Rupeaa olemaan ideat vähissä jos ei pian vikaa itse löydä niin joutuu pyörän viemään huoltoon.

Kysymys ko pyörästä mutta vuosimalli 2008. Tossa autotallissa on pyörän moottori levällään ja kiertokanki ja kampuran laakerit on vaihdon alla. Kampuran laakerin ja kampuran lippujen välissä oli säätölevyjä (kaksi kappaletta 0.10mm paksuja) jotka kärsivät hivenen vaurioita laakeria irroittaessa. Millä periaatteella kyseisten levyjen tarpeellisuus määritetään? Siis mistä tiedän että pitääkö levyjä lisätä vai vähentää? Vai oletteko jättäneet säätölevyt kokonaan pois? Näyttää räjäytyskuvassakin kyseiset levyt olevan että kai niillä joku tarkoituskin on.

Kiitokset Jussi. On pojat aika syvällä kampuran maailmassa. On näköjään näissä \"käkikelloissa\" tuo päittäysvälys vähän tarkempi kuin noissa vanhemmissa 2T vehkeissä joita on tullu enemmän rassattua. Täytyypä tilata säätölevyjä repullinen ja alkaa mittailemaan.

Millonkahan KTM älyää laittaa kuulalaakerin tuohon akselin toiseen päähän ja sovituksen niin loppuu tuo simmilevyn kanssa arpominen?

Kyllä muutenkin kokomukset KTM merkkisestä moposta ovat muutenkin muut kuin positiiviset. Japsiraudat on vaan mun kohdalla toimineet paremmin. Liekkö huonoa tuuria KTM kohdalla?! viimeisin KTM remontti on maksanut tähän mennessä noin 1500