KTM EXC 300.

Olisi kiikarissa 2001 vuotinen kolmesatku. Löytyykö kokemuksia kyseisestä laitteesta? Kiitos jo etukäteen.

Foorumit

Terve Mikko,

minulla -02 mallinen 300 eli käytännössä sama peli.

siinä on niin paljon tehoja ettei tarvitse kuin pintakaasulla puksutella ja naatiskella väännöstä jottei mitään draamaa ole ollut tuon 5 vuoden aikana mitä pyörä on minulla ollut. paitsi itse aiheutettua...

olen vaihdellut normaaleja kulutusosia joita on tarvikeliikkeestä löytynyt kiitettävästi.

männän vaihdot 150-200h välein
n400h mekatsulla sattui kämmi ja putsari ei ollut täysin kohdallaan -> kone söi hiekkaa ja mäntä+pytty uusiksi. tällöin vaihdoin myös kiertokangen ja laakerit koneeseen.
ja siitä 10h jälkeen yritin kisapätkällä ajaa maaliin vaikka vesiletkun klemmari meni poikki ja vedet ulos (muistin että matkaa oli vain vähän, väärin!). kuiva kone ei kestänyt pitkälle ja taas mäntä+pytty ja varoiksi petilaakerit stefoineen vaihtoon. kypärä päässä harkintakyky ei aina ole kohdallaan? ;-)

nyt n500h kohdalla kytkimen kruunu on hakkautunut urille ja vaihdan sen lähiaikoina.

iso paisari roikkuu kiusallisen alhaalla joten sitä on saanut oikoa sillointällöin. se on paremman muotoinen (vähemmän osuma-altis) uudessa 300:ssa.

kaasarin säätöä piti kokeilla muutamilla suuttimilla ja neuloilla ennenkuin tuli omaan vauhtiin ja ajotapaan hyvä. normaalia touhua.

loistohankinta ensimmäiseksi pyöräkseni. ja ehkä myös viimeisekseni sillä ei ole parempaa (käteen sopivampaa) tullut vastaan!