KTM exc 250 ja 300 2t kokemuksia kaivataan.

Elikkä ensivuodeksi olisi aika vaihtaa pyörä joko 250cc tai 300cc 2t Ktm:n exc:n vm06-08
Ikinä itselläni ei ole ollut kotaria vielä, joten olisi kiva kuulla kokemuksia noista pyöristä. Eroaako noi pyörät paljonkin toisistaan vai onko lähes samantekevää kumman valitsee?
Entä muuttuiko noihin -08 muuta kuin katteet?

Foorumit

Löysinkin jostain vanhoja keskusteluja 300cc:ta, rupee kallistuun kolmesatasen puolelle. :D

Jos päädyt 300 kannal niin mul olis myynnis 08. soittele 040-8232258

Joko Riku teit päätöksesi vai vieläkö kaipaat mielipiteitä?

Kyllä vielä kiinostaa kokemuksia kyseisistä pyöristä. Enemmän tällä hetkellä EXC 300cc kiinostais, kun edellisestä 450cc 4-t luovuin hetki sitten yksinekrtaisesti rahojen loppuessa, niin olis 300cc varmaan enemmän vääntöä mun makuun ja kukkarokin kestäis. Vm 07 kiinostais eniten, mutta eikös KTM:ssä ainakin 125cc ollut jotain kampiakseli vikoja(valuvirhe) juuri 2007 vuonna :/

Riku,

250 ja 300 ovat aika eri pyöriä. 300 on

Itselläni on myös kokemusta molemmista ja minun mieleipiteeni on, että paljoa eroa niillä ei ole. 2-t pyörässä säätömahdollisuuksia on hyvin paljon, joten moottoreiden luonne saattaa vaihdella paljonkin. Lempeäksi säädetty 300 on paljon puhdittomampi kuin \"kireäksi\" (= hyvin?) säädetty 250.
Mielestäni 2t-pyörässä startti on aika turha painolasti (en muista milloin ei oisi lähtenyt ekalla lämpimänä ja milloin sen olisi saanut stumppaamaan) ja senhän saa uusimpien 300 mukana. Itse kallistuinkin juuri näiden syiden vuoksi 250 kuutioiseen ja ihan tyytväinen olen ollut.
Tosin ottaisin sen 300 myös, jos sen saisi samaan hintaan kuin 250 kuutioisen.